Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

صنعت حمل و نقل یکی از صنایعی است که انتظار می رود در آینده وضعیت خوبی داشته باشد. به خصوص از زمانی که تحریم ها لغو شده، انتظارها از این صنعت بالاتر رفته است.

شایعه با اهمیت صبح امروز سهام شرکت های حمل و نقلی تائید نشد

شایعه افزایش نرخ خدمات شرکت های حمل و نقل در نیمه دوم سال، امروز دربازار سهام شرکت های مرتبط با این موضوع را تحت تاثیر قرار داد. اگر این اتفاق رخ دهد، شرکت های گروه حمل و نقل می توانند با شرایط بهتری مواجه شوند. اما مدیر مالی شرکت ریل سیر کوثر این شایعه را تایید نکرد.

صادق حق شعار مدیر مالی شرکت ریل سیر کوثر در خصوص شایعه افزایش سرمایه این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: شرکت ریل سیر کوثر بنا به برنامه های پتانسیلی خود برای افزایش سرمایه اقدام خواهد کرد. چنانچه شرکت پتانسیلی برای افزایش سرمایه داشته باشد، اجرایی خواهد کرد. اما هنوز در این خصوص صحبتی نشده و نمی توان درباره آن صحبت کرد.

وی ادامه داد: برنامه های توسعه ای شرکت مبنی بر اضافه کردن واگن های مسافربری نیز مطابق با سیاست های هیئت مدیره جلو می رود. شرکت ریل سیر کوثر سال گذشته واگن های خود را اضافه کرده و این برنامه افزودن واگن ها نیز به مرور و با توجه به سیاست ها دنبال خواهد شد.

وی عنوان کرد: به زودی بودجه 6 ماهه شرکت نیز بر روی سامانه کدال منتشر خواهد شد. شرکت توانسته پوشش خوبی را در سه ماهه و مطابق با آن چه در سامانه رسمی بورس منتشر شده داشته باشد.

وی درباره خبری مبنی بر افزایش نرخ بلیط و نشانه های رشد در بودجه و به تبعیت از آن تعدیل درآمدی شرکت گفت: افزایش نرخ بلیط ها موضوعی نیست که هر شرکت به تنهایی آن را اعمال کند، این افزایش باید با در نظر گرفتن قوانین سازمان حمل و نقل باشد.

وی عنوان کرد: ضمن اینکه باید درخواست از طرف سایر شرکت های حمل و نقل نیز صورت بگیرد. افزایش نرخی برای نیمه دوم سال در صنعت حمل و نقل وجود ندارد.

وی برای تامین مالی پروژه ها گفت: همان طور که گفته شد برنامه افزایش سرمایه در شرکت فعلا نیست و برای تامین نقدینگی از سایر راه های تامین نقدینگی همچون انتشار صکوک استفاده خواهیم کرد. ضمن اینکه برنامه های توسعه ای و شرکت در توسعه شبکه ریلی از برنامه های پیش روی شرکت است.

حق شعار گفت: ریل سیر کوثر در راستای افزایش حجم مسافربری ریلی و باری نیز گام برخواهد داشت اما هر خبری برای این موضوع از طریق سامانه رسمی بورس منتشر خواهد شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24