Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نشست مشترک وزیر صنعت، معدن و تجارت با کمیته زغال برای رفع مشکلات تولید و نیز قیمت گذاری این محصول تشکیل شد که با نظر خواهی از صاحب نظران و روسای تشکل های مرتبط و نیز معدن داران، قیمت زغال ۲۷ درصد شمش فولاد تعیین شد...

قیمت جدید زغال معادن کشور تعیین شد

بورس24 : در نشست مشترک وزیر صنعت، معدن و تجارت با کمیته زغال، با نظر خواهی از صاحبنظران و روسای تشکل های مرتبط و نیز معدن داران ، قیمت زغال ۲۷ درصد شمش فولاد تعیین شد. 

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، نشست مشترک وزیر صنعت ، معدن و تجارت با کمیته زغال برای رفع مشکلات تولید و نیز قیمت گذاری این محصول تشکیل شد که با نظر خواهی از صاحبنظران و روسای تشکل های مرتبط و نیز معدن داران ، قیمت زغال ۲۷ درصد شمش فولاد تعیین شد.

مدیر عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) در این نشست بحث ایمنی معادن را بسیار مهم و حیاتی و جزو وظایف وزارت کار دانست.

مهدی کرباسیان با بیان اینکه برخی معادن نیاز به کمک های ویژه معدن به معدن دارند تا تولید بتواند تکانی بخورد، افزود: آموزش از بحث های جدی در معادن ماست و ایمیدرو حاضر استبودجه تامین آموزش را با کمک نظام مهندسی معدن با شرط اجباری بودن آموزش تامین کند.

ناصر نیا رییس انجمن نظام مهندسی معدن نیز در ادامه معادن زغال کشور را نیازمند سرمایه گذاری ۱۶۰۰ میلیارد تومانی و ۲.۵ میلیارد یورویی در بازه زمانی ۱۵ ساله عنوان کرد.

سرمایه گذاری معادن برای بازسازی و نوسازی تجهیزات و نیاز به تعویض صد درصدی برخی تجهیزات ، ایمنی معادن و اشتغال پایدار و کمک به ظرفیت سازی برای تولید ۵۵ میلیون تن فولاد طبق اهداف هدف گذاری شده، همچنین ایجاد زیر ساخت هایی نظیر جاده و ... از نکاتی بود که معدن داران زغال سنگ کشور در این نشست مشترک با وزیر صنعت ، معدن و تجار بدان اشاره کردند.

منبع: مهر 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24