Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

آنها عوارض هم نمی دهند! عزیز صدرنژاد در سخنانی گفت: ما مخالف فعالیت سرویس های جدید اسنپ و تپسی نیستیم، اما ضرورت دارد این قشر در چارچوب قانونی و از طریق بکارگیری تاکسی ها و آژانس های حمل مسافر خدمات دهی کنند که در این صورت امنیت مسافران نیز تامین خواهد شد...

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر شهری شهرداری کرج: اسنپ و تپسی به تاکسی ها آسیب نزنند / ساماندهیشان کنید!

بورس24 : رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر شهری شهرداری کرج بر ساماندهی سرویس های مسافربری شهری اسنپ و تپسی تاکید کرد. 

عزیز صدرنژاد شامگاه یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود 15 هزار دستگاه خودرو در قالب آژانس های حمل مسافر و 14 هزار دستگاه تاکسی در کلان شهر کرج فعالیت می کنند، خدمات دهی سرویس های اسنپ و تپسی مشکلاتی را برای تاکسی داران به وجود آورده است.

وی ادامه داد: بر این اساس باید سرویس های خدماتی اسنپ و تپسی در چارچوب خاص قانونی ساماندهی شوند تا به خدمات دهی تاکسی ها آسیبی وارد نشود.

صدرنژاد خاطر نشان کرد: البته ما مخالف فعالیت سرویس های جدید اسنپ و تپسی نیستیم، اما ضرورت دارد این قشر در چارچوب قانونی و از طریق بکارگیری تاکسی ها و آژانس های حمل مسافر خدمات دهی کنند که در این صورت امنیت مسافران نیز تامین خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: اکنون صاحبان تاکسی ها و آژانس ها ماهانه مبالغی به عنوان عوارض، اجاره مکان و غیره پرداخت می کنند، در حالی که اسنپ و تپسی از خودرو های شخصی گردشی بدون پرداخت هیچ گونه عوارضی استفاده کرده که سبب زیاندهی تاکسی ها و مشکلات دیگری در این کلانشهر شده است.

منبع: ایرنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24