Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

امروز در حالی شاهد برگزاری جلسه معارفه شرکت داده گستر عصر نوین معروف به های وب بودیم که قرار است به زودی شاهد عرضه اولیه این شرکت فعال در حوزه ارائه خدمات مخابراتی مانند اینترنت های ثابت باشیم. گزارش خبرنگار بورس ٢۴ حاکی از آن است : در ابتدای این جلسه سید ایمان میری مدیر عامل شرکت گزارشی از فعالیت این شرکت قرائت کرد و گفت: پروانه های یکپارچه های ول منجر شده تا این شرکت در سراسر کشور نسبت به ارائه خدمات مخابراتی اقدام نماید. های وب در ۳۱ استان کشور فعالیت می کند. های وب در حال حاضر براساس راهبرد تدوین شده برای ایجاد پوشش کامل شهرها و روستاها برای اجرای تعهدات پروانه ای اقدام کرده است. گفتنی است، این شرکت ۴٠٠ میلیارد تومانی سود٣٨۶ ریالی را به ازای هر سهم برای سال مالی ٩۶ اعلام و در عملکرد ٣ ماهه موفق به پوشش١٣ درصدی بودجه خود شده است. اما در حاشیه جلسه معارفه این شرکت مشخص شدن عمده قراردادهای شرکت با بخش خصوصی و دولتی شفاف سازی شد و این که مطالبات یکی از چالش های شرکت است،مطالباتی که از بخش خصوصی با تاخیر چند ماهه و از بخش دولتی با تاخیر بیشتری وصول می شود امری که سبب استقراض شرکت از سیستم بانکی و ایجاد هزینه مالی ۴٠ میلیارد تومانی در سال شده است. از نکات بسیار مثبت شرکت همکاری با دافون است که منجر به کاهش قابل توجه در هزینه های شرکت می شود همچنین شرکت به صورت سالانه شاهد کاهش هزینه های انتقال از سوی وزارت ارتباطات بوده که کاهش این هزینه هادر مقابل رشد درآمد ها منجر به رشد سودآوری و جهش در سود خالص شرکت شده است. لازم به ذکر است،شرکت در خصوص علت طبقه بندی خود در گروه شرکت های انفورماتیکی به جای شرکت های مخابراتی این طور بیان کرد که شرکت اقدام به فروش تجهیزات و خدمات می کند که بدین ترتیب در رده شرکت هایی مانند آتیه داده پرداز قرار می گیرد...

«های وب» در یک قدمی عرضه اولیه/گزارش لحظه به لحظه از مراسم معارفه برندی معروف

به گزارش بورس24 ،امروز در حالی شاهد برگزاری جلسه معارفه شرکت داده گستر عصر نوین معروف به های وب بودیم که قرار است به زودی شاهد عرضه اولیه این شرکت فعال در حوزه ارائه خدمات مخابراتی مانند اینترنت های ثابت باشیم.


گفتنی است، این شرکت 400 میلیارد تومانی سود386 ریالی را به ازای هر سهم برای سال مالی 96 اعلام و در عملکرد 3 ماهه موفق به پوشش13 درصدی بودجه خود شده است.
اما در حاشیه جلسه معارفه این شرکت مشخص شدن عمده قراردادهای شرکت با بخش خصوصی و دولتی شفاف سازی شد و این  که مطالبات یکی از چالش های شرکت است ، مطالباتی که از بخش خصوصی با تاخیر چند ماهه و از بخش دولتی با تاخیر بیشتری وصول می شود امری که سبب استقراض شرکت از سیستم بانکی و ایجاد هزینه مالی 40 میلیارد تومانی در سال شده است.
از نکات بسیار مثبت شرکت همکاری با دافون است که منجر به کاهش قابل توجه در هزینه های شرکت می شود همچنین شرکت به صورت سالانه شاهد کاهش هزینه های انتقال از سوی وزارت ارتباطات بوده که کاهش این هزینه هادر مقابل رشد درآمد ها منجر به رشد سودآوری و جهش در سود خالص شرکت شده است.
لازم به ذکر است،شرکت در خصوص علت طبقه بندی خود در گروه شرکت های انفورماتیکی به جای شرکت های مخابراتی این طور بیان کرد که شرکت اقدام به فروش تجهیزات و خدمات می کند که بدین ترتیب در رده شرکت هایی مانند آتیه داده پرداز قرار می گیرد..

خبر تکمیلی:

جلسه معارفه شرکت های وب امروز برگزار شد.
در ابتدای این جلسه سید ایمان میری مدیر عامل شرکت گزارشی از فعالیت این شرکت قرائت کرد و گفت: پروانه های یکپارچه های ول منجر شده تا این شرکت در سراسر کشور نسبت به ارائه خدمات مخابراتی اقدام نماید. های وب در ۳۱ استان کشور فعالیت می کند.
وی ادامه داد: های وب در حال حاضر براساس راهبرد تدوین شده برای ایجاد پوشش کامل شهرها و روستاها برای اجرای تعهدات پروانه ای اقدام کرده است.
وی بیان داشت: عمده مطالبات شرکت از محل قراردادهای دولتی بوده که تاکنون وصول نشده و ‌بخش دیگر آن شرکت های غیر دولتی بوده که معمولا در بازه ۶ ماهه قابلیت وصول پیدا می کنند.

میری گفت: شرکت های وب مزایای مالیاتی زیادی دارد به گونه ای که به ازای  هر ۱۰ درصد افزایش درآمد شرکت  ۱ درصد تخفیف مالیاتی شامل حال شرکت می شود.
وی افزود: کاهش پرسنل شرکت ناشی از اشتراک کارمندان با شرکت های دیگر است. این ادغام منجر به کم شدن تعداد کارکنان شده است.
وی با اشاره به مزایای شرکت تصریح کرد: از جمله مزایای‌مشارکت با ودافون این است که ودافون موجب هزینه کمتر برای تجهیزات می شود که متقابلا منجر به کاهش هزینه های های وب خواهد شد.

این مقام مسئول خبر داد: تغییر تعرفه ها از سوی وزارت ارتباطات بر درآمد شرکت با کاهش هزینه های مخابراتی پوشش داده می شود به گونه ای که های وب در سال گذشته حدود به ۵۰ درصد کاهش هزینه های انتقال را ثبت کرده است.
وی تاکید کرپ: این موضوع در حالی اتفاق افتاد که است که میزان مصرف مردم با افزایش رو به رو بود. لازم به ذکر است کاهش هزینه ها موجبات رشد شرکت و ‌سود آوری‌آن را فراهم آورده است.

مدیر عامل شرکت درباره گروه بندی شرکت بیان داشت: گروه‌بندی شرکت ها در بورس بر اساس ترکیب درآمد های شرکت است که این با توجه به میزان درامد خود در گروه شرکتهای مبین وان و اپرداز قرار می گیرد. درآمد اصلی شر کت از ناحیهuso بوده که این موضوع زمانی اتفاق می افتد که برای اپراتورها امکان خدمات رسانی وجود نداشته باشد. های وب uso را در مزایده برنده شده که این خود موفقیت بزرگی است و به همین دلیل سود بالایی در صورت های مالی مشاهده شده است.
لازم به ذکر است به نظر می رسد این شرکت نیز به دلیل تجربه خوب اوان با تقاضای زیادی در بازار رو به رو باشد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24