Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

طرح توسعه های زیادی در دست داریم تا سرمایه گذاری کنیم. ما اکثرا در صنعت فولاد فعالیت می کنیم و محصولات فعالین این صنعت را تولید می کنیم که حوزه فولاد در کشور در حال توسعه است. کیفیت محصولات شرکت بالا بوده ضمن اینکه فروش ما اکثرا به شرکت های بورسی می باشد...

رئیس هیئت مدیره شرکت چدن سازان: در ایران رقیبی نداریم / بیشتر مشتریان ما شرکت های بورسی هستند

بورس24 :  جلسه معارفه گروه چدن سازان در هتل سیمرغ تهران برگزار شد و در ابتدای جلسه حسین انصاری رئیس هیئت مدیره شرکت چدن سازان گفت: شرکت غلتک سازان از تکنولوژی اروپایی استفاده می کند.

او ادامه داد: شرکت چدن سازان  از نخبه های علمی دانشگاهی استفاده کرده و نیروهای جوان را به کار برده است. به گفته او این شرکت در خاورمیانه همتا ندارد و با ۳۰۰۰ تن بر میلی متر تولید کار خود را آغاز کرده است، همچنین شرکت چدن سازان در داخل هیچگونه رقیبی ندارد به گونه ای که ۹۰ درصد نیاز داخل را پوشش می دهد.

وی ادامه داد: طرح توسعه های زیادی در دست داریم تا سرمایه گذاری کنیم. ما اکثرا در صنعت فولاد فعالیت می کنیم و محصولات فعالین این صنعت را تولید می کنیم که حوزه فولاد در کشور در حال توسعه است. کیفیت محصولات شرکت بالا بوده ضمن اینکه فروش ما اکثرا به شرکت های بورسی می باشد.

در ادامه بابک نظری عضو هیئت مدیره شرکت عنوان کرد: در طی ۱۰ سال گذشته رتبه اول R&D در کشور را داشتیم. حیطه فعالیت شرکت سه حوزه ریخته گری، عملیات حرارتی و ماشین کاری است. حوزه ماشین کاری دارای سه شرکت است که به زودی در قالب یک شرکت ادغام خواهند شد.

در ادامه منصور زاده مدیر مالی شرکت عنوان کرد: سیاست تقسیم سود ۴۰ تا ۵۰ درصدی در شرکت حاکم است. تا سال ۹۴ پرونده مالیاتی شرکت تسویه شده و مالیات بر ارزش افزوده تا سال ۹۳ رسیدگی شده که برگ تشخیص آن در شرف اقدام است.

وی ادامه داد: سایر محصولات شرکت در قالب بدنه خودرو، قطعات ریخته گری، شمش و ‌شمشال، کوکیل و قطعات مربوط به آن و... در پروسه تولیدی شرکت وارد خواهد شد.

پس از آن شبانی مدیر بازرگانی و فروش بیان داشت: چشم انداز شرکت رسیدن به ۵۵ میلیون تن فروش در سال است که ۳۶ میلیون تن آن قطعا محقق خواهد شد. 

وی ادامه داد: شرکت برنامه توسعه بازار چه در داخل و چه بازار صادراتی را دارد. پیش بینی رشد مصرف غلتک به دلیل رشد صنعت فولاد می شود. ما به سایر حوزه ها همچون غذایی، خودرو، ماشین کاری و... وارد خواهیم شد.

وی تاکید کرد: محصولات جدید شرکت نیز طراحی خواهد شد، ما در سه ماهه از بودجه خود جلو بوده و در ۶ ماهه به پوشش معقول رسیده ایم. ضمن اینکه تا پایان سال تعهد تحویل برای رسیدن به بودجه سالانه داریم.

به گفته او ارزش جایگرینی شرکت بدون تکنولوژی و برند ۳۰۰۰ میلیارد ریال است.

وی عنوان کرد: حدود ۸۳ درصد از بازار داخل در دست شرکت چدن سازان بوده و این موضوع برای بازار صادراتی نیز دنبال خواهد شد. یعنی ما قطعا بازار صادراتی خود را توسعه خواهد داد. 

انصاری در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص افزایش سرمایه عنوان کرد: شرکت فعلا برنامه ای برای افزایش سرمایه و عرضه بیش از ۱۰ درصد ندارد. در پایان نیز اشاره شد ارزش جایگزینی شرکت بدون برند به اندازه ۳۰۰۰ میلیارد ریال است.

گفتنی است، شنیده ها حاکی از آن است که عرضه اولیه این سهم دوشنبه هفته آتی یعنی 20 شهریور ماه خواهد بود.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24