Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بریتانیا: سلاح‌ های اتمی کره‌ شمالی به لندن نزدیک‌‌ تر است تا لس‌ آنجلس! نخست وزیر انگلیس در گفت‌ و گو با دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور آمریکا با وی بر لزوم تدابیر سریع برای مقابله با تهدید هسته‌ ای کره شمالی تاکید کرد...

ترزا می خطاب به ترامپ: برای مقابله با تهدید هسته‌ ای کره شمالی سریع کاری بکن

بورس24 :نخست وزیر انگلیس در گفت‌ و گو با دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور آمریکا با وی بر لزوم تدابیر "سریع" برای مقابله با تهدید هسته‌ ای کره شمالی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش به نقل از روزنامه ایندیپندنت، ترزا می، نخست وزیر انگلیس با دونالد ترامپ گفت‌ و گوی تلفنی انجام داد و بعد از این گفت‌ و گو آنها از چین خواستند هر آنچه در توان دارد برای بازداشتن کره شمالی از تحریک‌ های بیشتر انجام دهد.

اخیرا مقام‌ های انگلیس در یک نشست کابینه این کشور هشدار دادند که سلاح‌ های هسته‌ ای کره شمالی بیشتر از آنکه به لس آنجلس نزدیک باشد به لندن نزدیک‌ است.

یک سخنگوی دولت انگلیس بعد از گفت‌ و گوی تلفنی ترزا می و دونالد ترامپ گفت: ترزا می تاکید داشت که انگلیس به همکاری با آمریکا و شرکای بین‌ المللی خود برای اعمال فشارهای اقتصادی بر کره شمالی از طریق تدابیر بیشتر از جمله تحریم‌ ها ادامه خواهد داد.

وی عنوان کرد: نخست وزیر انگلیس بر اهمیت این موضوع تاکید کرده که شورای امنیت سازمان ملل همچنان با دستیابی به توافق سریعی بر سر تدابیر جدید با صدای بین‌ المللی واحد و قدرتمندی حرفش را بزند.

وی افزود: نخست وزیر انگلیس گفته است که با رهبران اتحادیه اروپا نیز همکاری خواهد کرد تا تدابیر بیشتری برای اعمال فشار بر حکومت کره شمالی اتخاذ شود.

این سخنگو در عین حال تصریح کرد که نخست وزیر انگلیس و رئیس‌ جمهور آمریکا توافق داشتند که چین نقش مهمی در این بحران دارد و باید از همه اهرم‌ هایش به منظور متوقف کردن این اقدامات غیر قانونی کره شمالی استفاده کند تا ما بتوانیم امنیت کشورهای منطقه را تضمین کنیم.

منبع: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24