Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رییس جمهوری روسیه از احتمال کاهش بیشتر کارمندان مراکز دیپلماتیک آمریکا در روسیه خبر داد و گفت: همتای آمریکایی عروس من نیست که...

پوتین: ترامپ عروس من نیست؛ من هم عروسش نیستم!

بورس24 : ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در پاسخ به پرسشی در باره دلسردی خود نسبت به رویکردهای ضد روسی دونالد ترامپ، گفت: همتای آمریکایی عروس من نیست که از (رفتار) او ناامید باشم.

پوتینروز سه شنبه در نشست خبری در پکن پایتخت چین به خبرنگار پرسش کننده گفت: موضوع ساده لوحانه ای را مطرح کردید.

اسپوتنیک به نقل از سخنان پوتین نوشت: در ارتباط با دلسردی و ناامیدی (از ترامپ) باید بگویم که این مساله درست نیست. او عروس من به شمار نمی رود و من هم عروس یا دامادش نیستم.

رییس جمهوری روسیه تاکید کرد: هر دو به کارهای دولتی مشغول هستیم و برای تامین منافع کشور خود اقدام می کنیم. پوتین افزود: ترامپ در فعالیت های خود منافع ملی آمریکا را در نظر می گیرد و من هم منافع ملی روسیه را پیگیری می کنم.

وی همچنین با انتقاد از اقدام ضد روسی دولت آمریکا در بستن سرکنسولگری روسیه در سانفرانسیسکو و دو مرکز کنسولی در واشنگتن و نیویورک که با بازرسی های پلیس فدرال آمریکا همراه شد، اظهار کرد: برای طرح شکایت در دادگاه های آمریکا آماده می شویم.

بر خلاف انتظارهای اولیه که روی کار آمدن ترامپ از 20 ژانویه سال جاری پایان بخش رویکردهای ضدروسی چهارساله دولت باراک اوباما رییس جمهوری سابق آمریکا خواهد بود،

اکنون مسکو و واشنگتن بیش از گذشته شاهد رویارویی های سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی در شرق اروپا هستند که مهم ترین آنها اقدام اخیر وزارت خارجه آمریکا در بستن مراکز کنسولی روسیه است.

رییس جمهوری روسیه در همین چارچوب از احتمال کاهش بیشتر کارمندان مراکز دیپلماتیک آمریکا در روسیه خبر داد.

منبع: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24