Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تورج غفاری در گفت و گو با بورس ٢۴ : متاسفانه سهام کنتورسازی باعث شد تا برای نخستین بار پای من به کلانتری باز شود. در بازجویی هایی که از من شد توضیح دادم که من همواره در طول یکسال گذشته سعی داشتم با سازمان بورس همکاری داشته باشم و خواسته های سایر سهامداران را از طریق مذاکره به گوش سازمان برسانم. همیشه و در هر تجمعی که صورت گفته سعی من بر این بوده که سهامداران آکنتور را به آرامش دعوت کنم و هیچگاه سعی در برانگیختن سهامداران یا برنامه ریزی برای تخریب اموال بورس نداشتم...

ماجرای بازداشت ٣٩ ساعته نماینده سهامداران کنتورسازی / تورج غفاری : با یک فیش حقوقی آزاد شدم!

بورس24 : صبح روز شنبه 11 شهریور ماه سهامداران مالباخته کنتورسازی که از پیش برنامه برگزاری تجمع اعتراضی در محل تالار حافظ را اطلاع رسانی کرده بودند در این محل حاضر شدند اما از ورود آن ها و بسیاری دیگر از فعالان بازار سرمایه که حتی سهامدار کنتورسازی نیز نبودند به داخل تالار حافظ جلوگیری به عمل آمد.

یک روز بعد خبر دستگیری نماینده سهامداران کنتورسازی دهان به دهان چرخید تا سازمان بورس و اوراق بهادار اولین اخطار جدی خود را به سهامداران معترض آکنتور داده باشد.

تورج غفاری که در یک سال گذشته به نیابت از سهامداران کنتورسازی در همه جلسات و مذاکراتی که در خصوص این سهم با سازمان برگزاری شده بود، حضور داشت و نماینده اصلی به اصلاح آکنتوری ها محسوب می شد صبح روز یک شنبه در مقابل درب منزلش دستگیر و راهی بازداشتگاه شد.

غفاری لیدر سهامداران مالباخته کنتورسازی در مصاحبه با خبرنگار بورس24 در خصوص علت بازداشت خود می گوید: ساعت 8 صبح روز یک شنبه 12 شهریور ماه یعنی یک روز پس از تجمع اعتراضی سهامداران کنتورسازی در روز سالگرد توقف این نماد مقابل درب منزلم بازداشت شدم. ماموران علت بازداشت را تخریب اموال بورس تهران در تالار حافظ و هسته معاملات در تجمع قبلی که تیر ماه برگزار شد، عنوان کردند. اما این جرم واقعیت ندارد زیرا علت ورود من به هسته معاملات آرام کردن سهامداران عصبانی کنتورسازی بود. آن ها نیز در آن روز هیچگونه تخریبی به اموال بورس نزدند و تنها برای ابراز بخشی از عصبانیت خود کاغذهایی را از بالا به طبقه پایین پرتاب کردند.

وی افزود: به دلیل تذکری که از چند روز قبل از برگزاری دومین تجمع جدی سهامداران آکنتور مقابل تالار حافظ از جانب پلیس به من داده شد در تجمع روز یازدهم شهریور ماه حضور نیافتم اما فردای آن روز نسبت به دستگیری من اقدام کردند و سرانجام ساعت 11 دیشب با ارایه یک فیش حقوقی آزاد شدم.

غفاری تاکید کرد: متاسفانه سهام کنتورسازی باعث شد تا برای نخستین بار پای من به کلانتری باز شود. در بازجویی هایی که از من شد توضیح دادم که من همواره در طول یکسال گذشته سعی داشتم با سازمان همکاری داشته باشم و خواسته های سایر سهامداران را از طریق مذاکره به گوش سازمان برسانم. همیشه و در هر تجمعی که صورت گفته سعی من بر این بوده که سهامداران آکنتور را به آرامش دعوت کنم و هیچگاه سعی در برانگیختن سهامداران یا برنامه ریزی برای تخریب اموال بورس نداشتم.

وی افزود: ما سهامداران کنتورسازی خواهان آن هستیم که به حق و حقوق خود دست یابیم و تقاضای ما از سازمان این است که مشکلات ما سهامداران کنتورسازی را علاوه بر راه حل های قضایی از طریق مذاکره حل و فصل نمایند تا ما نیز به حقوق خود برسیم.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24