Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

موضوع این شرکت را تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم؛ مطمئن باشید مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار در سخنانی با بیان اینکه سازمان بورس پیگیری پرونده اتهام‌ های ناشر کنتور سازی را همچنان در دستور کار خود دارد، عنوان کرد: مراجع قضایی مراحل بازپرسی از مدیر عامل و حسابرس این شرکت را دنبال کرده و فرآیند رسیدگی همچنان ادامه دارد...

قول یک مدیر سازمان بورس به سهامداران کنتور سازی

بورس24 : مدیر نظارت بر بورس‌ ها با بیان اینکه سازمان بورس پیگیری پرونده اتهام‌ های ناشر کنتور سازی را همچنان در دستور کار خود دارد، عنوان کرد: مراجع قضایی مراحل بازپرسی از مدیر عامل و حسابرس این شرکت را دنبال کرده و فرآیند رسیدگی همچنان ادامه دارد. 

محسن خدابخش در مصاحبه ای تلفنی با شبکه خبر گفت: موضوع پرونده اتهام های ناشر کنتور سازی ایران در حال پیگیری بوده و این سازمان از ابتدای شکل گیری این پرونده تاکنون در رسیدگی و شکایت از این ناشر پیشتاز بوده است.

خدابخش با بیان اینکه مدیر عامل شرکت کنتور سازی به دلیل عدم تامین قرار وثیقه 500 میلیارد تومانی همچنان در بازداشت به سر می برد، عنوان کرد: بررسی صحت اطلاعات از سوی بازپرس پرونده برای حسابرس این ناشر نیز طی شده و مراحل تکمیلی رسیدگی از سوی مرجع قضایی در حال پیگیری است.

وی با توصیه به سهامداران برای حفظ آرامش و صبوری تا حصول نتیجه رسیدگی ها از سوی مرجع قضایی گفت: پیگیری فرایند رسیدگی به اتهام های مطرح شده در این پرونده نیاز به آرامش و صبوری داشته و سهامداران این شرکت مطمئن باشند که سازمان بورس همچنان این موضوع را برای حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

صبح امروز ده ها تن از معترضانی که خود را از جمله سهامداران شرکت کنتور سازی ایران معرفی می کنند، به دلیل آنچه که تبانی برخی مدیران سازمان بورس و اتاق اصناف با شرکت کنتور سازی با هدف کلاهبرداری و تضییع حقوق سهامداران خرد عنوان می‌ کردند در مقابل تالار معاملات بورس تهران در خیابان حافظ تجمع و شعارهای اعتراض آمیز سر دادند.

گفتنی است، در پی این تجمع درب اصلی تالارمعاملات بورس حافظ همزمان با شروع رسمی ساعت معاملات تا پایان کار این بازار بر روی عموم مردم بسته شد. 

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24