Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

جلسه معارفه شرکت هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان امروز در فرابورس برگزار شد.

معرفی آخرین شرکتی که قرار است در فرابورس عرضه اولیه شود؛ هتل پارسیان کوثر اصفهان

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ نشست یک دیدار یک عرضه هتل بین المللی پارسیان کوثر با نماد «گکوثر» در فرابورس برگزار شد که در این نشست، مدیرعامل شرکت آخرین وضعیت این هتل را اعلام کرد.

به گفته مدیرعامل، هتل کوثر در سال ۹۵ نسبت به ۹۴ رشد ۳۵ درصدی فروش و ۴۰ درصدی سودآوری داشته است. متوسط اقامت هتل ۴۰ درصد خارجی و ۶۰ درصد داخلی است. طرح توسعه ضلع شرقی هتل در سال ۹۵ به اتمام رسید که منجر به افزایش ۳۱ باب اتاق به هتل شد.

طرح توسعه ضلع غربی نیز در سال ۹۶ انجام خواهد شد که مربوط به پارکینگ هتل و دو طبقه تالار البته در صورت اخذ مجوز شهرداری خواهد شد.

مدیرعامل درباره عرضه سهام شرکت در فرابورس گفت: ده درصد از سهام شرکت عرضه خواهد شد و برنامه عرضه دیگر را با هماهنگی سازمان بورس انجام می دهیم. این شرکت اولین شرکت فعال در صنعت گردشگری محسوب می شود.

خبر تکمیلی...

نشست اولین عرضه شرکت هتل های بین المللی پارسیان کوثر اصفهان در فرابورس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد ابوطالبی مدیرعامل شرکت عنوان کرد: هتل های بین المللی پارسیان طی برنامه توسعه ای خود در مرحله اول از 130 به 170 باب اتاق، سپس از 170 به 194 باب اتاق و پس از آن نیز از 194 به 225 باب اتاق افزایش داشت. این هتل از لحاظ ظرفیت اقامتی بالاترین ظرفیت را به خودش اختصاص داده است و جزو بهترین هتل های 5 ستاره اصفهان به حساب می آید.

وی ادامه داد: این هتل جزو اولین انتخاب های جهانگردان بوده و توجه آن ها را به خودش جلب کرده است؛ امروز صرفا ظرفت اتاق برای هتل ها مطرح نیست و باید به امکانات رفاهی و سرویس های هتل ها نیز توجه کرد، این که تا چه حد بتوان انتظارات مسافران و مراجعه کنندگان را مطرح کرد. ما موفق شده ایم فعالیت های خود را در سطح بین المللی رشد دهیم.

وی افزود: تحریم نیز تاثیر کمی بر صنعت هتل داری گذاشته و با توجه به رفع تحریم ها و تعاملات بین المللی نیز هتل داری و گردشگری گسترش خواهد یافت، چشم انداز هتل کوثر پارسیان رسیدن به هدف اولین هتل بین المللی کشور است که در این راستا گام بر می دارد. برنامه های توسعه ای دیگری نیز در دست دارد که دنبال خواهد شد.

وی بیان داشت: در طی چند سال گذشته ما شاهد رشد مسافران به اندازه 3.8 تا 4 درصد بوده ایم که نشان می دهد این صنعت در مقایسه با سایر صنایع رشد بهتری را نشان می دهد به گونه ای که در افق 2020 پیش بینی بزرگترین کارفرمای اقتصادی برای این صنعت می شود. ضمن اینکه در فضای اقتصادی کشور و بهبود روابط بین الملیی انتظار رشد بیشتری هم در آینده می رود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص رشد درامدی شرکت بیان داشت: هتل کوثر در سال 95 نسبت به 94 رشد 35 درصدی فروش و رشد 40 درصدی سودآوری را داشته است. ضمن اینکه متوسط اقامت های هتل در سال به اندازه 40 درصد مسافران خارجی و 60  درصد مسافران داخلی است.

ابوطالبی درباره تجدید ارزیابی دارایی ها عنوان کرد: تجدید ارزیابی دارایی ها صورت گرفته و شرکت برنامه طرح توسعه ضلع شرقی خود را نیز در سال گذشته به اتمام رسانده است، طی این طرح توسعه 31 باب اتاق به ظرفیت هتل اضافه شد و همچنین کلوپ ورزشی نیز به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول عنوان کرد: طرح توسعه ضلع غربی هتل نیز به علت محدودیت پارکینگ در دست اجرایی شدن است و علاوه بر آن در نظر داریم در صورت موافقت شهرداری اضافه شدن 2 طبقه تالار نیز در این طرح بگنجانیم.

مدیرعامل هتل های بین المللی کوثر پارسیان درباره رزرواسیون آنلاین داخلی و خارجی عنوان کرد: رزرواسیون آنلاین در داخل کشور انجام شده و برای مسافران خارجی نیز در مرحله طراحی هستیم این موضوع نیز به زودی انجام خواهد شد. در ادامه باید گفت مجموعه کوثر پارسیان در نظر دارد تا در مرحله اول 10 درصد از سهام خود را عرضه کند ادامه روند این عرضه با مشورت فرابورس خواهد بود.

در ادامه نماینده کارگزاری بورس بهگزین عنوان کرد: شرکت کارگزاری بهگزین به عنوان بازار گردان این سهم در بازار فعالیت خواهد کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24