Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

شرکت سرمایه گذاری ارس صبا و شرکت مهندسی برق ارس صبا قصد دارند به صورت یکجا ۵٠ میلیون از سهام شرکت ملی سرب و روی ایران را با قیمت پایه ۵٠٠ تومان یا قیمت بازار به اضافه ٢٠ درصد (هر کدام بیشتر باشد) عرضه کنند.

بلوک «فسرب» روی میز فروش گذاشته می شود؛ هر سهم ۵٠٠ تومان

نماد «فسرب» در گروه فلزات اساسی معامله می شود؛ گروهی که اخیرا توجه بازار به آن جلب شده و آینده خوبی برایش پیش بینی می شود. البته جدا از شرایط کلی که بر گروه فلزات اساسی حاکم است، خود «فسرب» از نظر بازار آینده خوبی دارد و این را می شود از پی بر ای نسبتا بالای این سهم متوجه شد. به زودی و با بهره برداری از طرح های توسعه ای، میزان تولید شرکت هم افزایش خواهد یافت.

شرکت سرمایه گذاری ارس صبا و شرکت مهندسی برق ارس صبا قصد دارند به صورت یکجا 50 میلیون از سهام شرکت ملی سرب و روی ایران را با قیمت پایه 500 تومان یا قیمت بازار به اضافه 20 درصد (هر کدام بیشتر باشد) عرضه کنند. تاریخ بیست و دوم شهریورماه 96 برای انجام این معامله در نظر گرفته شده است.

فیروز منجیلی، رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ارس صبا در خصوص عرضه بلوک سهام شرکت ملی سرب و روی ایران به خبرنگار بورس24 گفت: ما حدود 17 درصد از سهام شرکت ملی سرب و روی را در اختیار داریم و تصمیم گرفتیم این بلوک سهام را عرضه نماییم. خریدار با خرید این بلوک سهام می تواند یک کرسی هیات مدیره داشته باشد.

وی افزود: بنابر این قیمت بلوک، از لحاظ ارزشی قیمت متفاوتی با ارزش روز سهم دارد. اما اینکه چرا قیمت 500 تومان در نظر گرفته شده و این عدد تفاوت با قیمت تابلو سهم دارد، به دلیل نحوه قیمت گذاری آن بر مبنای دارایی های شرکت است. به نوعی فقط تولید شرکت در نظر گرفته نشده است.

منجیلی در پاسخ به اینکه آیا تاکنون خریداری مراجعه کرده؟ گفت: در مورد اینکه سهم خریدار دارد یا خیر، نمی توانم نظر قطعی بدهم. در هر حال ما برای عرضه این قیمت را امتحان می کنیم. ممکن است خریدار وجود داشته باشد. البته هنوز در این خصوص مذاکره ای انجام نشده است.

از این مقام مسئول در شرکت ارس صبا پرسیدیم وضعیت آلایندگی این شرکت به کجا رسید که گفت: در مورد آلاینگی طی چند سال گذشته مدیران شرکت از عدم آلایندگی اطمینان دادند که این مشکلات مرتفع شده و چنین موضوعی مطرح نیست.

وی در مورد آینده شرکت با توجه به رشد قیمت محصولات معدنی گفت: با توجه به شرایطی که در مورد کامودیتی ها به وجود آمده انتظار سود آوری در شرکت های معدنی وجود دارد، کما اینکه این شرکت هنوز به ظرفیت اسمی نرسیده و با 10 درصد ظرفیت فعالیت می کند. البته با توجه به طرح های توسعه ای که وجود دارد احتمال افزایش ظرفیت در سال های آتی دور از ذهن نیست.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24