Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رییس جلسه در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص علت کاهش ای پی اس گفت: از جمله دلایل این موضوع می توان به سه دلیل اشاره کرد، کاهش نرخ محصولات، افزایش نرخ خوراک، و عدم راه اندازی فاز ٣.

مصوبات مجمع پتروشیمی پردیس

بورس24 : جلسه مجمع عمومی به طور فوق العاده برای تعیین اعضای هیات مدیره شرکت پتروشیمی پردیس امروز با حضور 87.84 درصد از سهامداران، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد.

گزارش خبرنگار بورس24 حاکی از آن است : در ابتدای این جلسه توکلی نماینده سهامدار عمده و رییس مجمع اعضای هیات مدیره انتخابی را اعلام کرد و از آنجایی که کاندید دیگری نبود، هیات مدیره سابق به عنوان هیات مدیره فعلی نیز انتخاب شدند.

این اعضا به این شرح هستند: شرکت نفت و گاز پارسیان، شرکت سرمایه گذاری غدیر، شرکت بازرگانی پتروشیمی، پارسان، بازرگانی و تجارت هامون سپاهان، خدمات مدیریت هامون سپاهان

در ادامه جلسه توکلی رییس جلسه در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص علت کاهش ای پی اس گفت: از جمله دلایل این موضوع می توان به سه دلیل اشاره کرد، کاهش نرخ محصولات، افزایش نرخ خوراک، و عدم راه اندازی فاز 3.

وی ادامه داد: این فاز طی هفته آتی به بهره برداری خواهد رسید، البته در واحد اوره اقدام به تست محصول کرده ایم و آمونیاک نیز به مراحل پایانی خود نزدیک است. این واحد در ابتدای کار خود را با 70 درصد ظرفیت آغاز خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که فروش های صادراتی به چه صورت است، گفت: فروش های صادراتی شرکت تماما نقدی و به اروپا و هند است. پتروشیمی پردیس ارتباطی با چین ندارد.

توکلی خبر داد: بودجه جدید شرکت ظرف هفته آتی به کدال فرستاده و منتشر خواهد شد. انتظار ما حرکت رو به رشد پتروشیمی پردیس است و رفتار بازار کمی مخالف با انتظار ما می باشد.

وی در خصوص رابطه با پتروشیمی مبین بیان داشت: رابطه ما با پتروشیمی مبین واسطه گری بوده و این پتروشیمی گاز از وزارت نفت گرفته و به ما تحویل می دهد در نتیجه تخفیفی نیزنمی تواند برای ما در نظر بگیرد.

توکلی درباره اورهال فاز 1 گفت: این موضوع نیز به زودی نیز آغاز و انجام خواهد شد. این برنامه نیز به نوبه خود همانند فاز 3 به حرکت رو به جلوی مجموعه پردیس کمک خواهد کرد.

توکلی در پایان گفت: نرخ فروش امونیاک شرکت 200 دلار است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24