Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

تهران ، میزبان رویداد جهانی سیداستارز برای چهارمین سال پیاپی بود، بیش از ۷۰ استارتاپ در این رویداد ثبت نام کردند و ۱۰ استارتاپ برتر که یکی از آنها به نام صدتحلیل که در حوزه بورس فعالیت می کرد ، به ارائه استارتاپ خود در حضور داوران پرداختند...

کسب مقام دوم استارتاپ بورسی " صدتحلیل " در سید استارز ٢٠١٧

بورس24 : تهران ، میزبان رویداد جهانی سیداستارز برای چهارمین سال پیاپی بود، بیش از ۷۰ استارتاپ در این رویداد ثبت نام کردند و ۱۰ استارتاپ برتر که یکی از آن ها به نام صدتحلیل که در حوزه بورس فعالیت می کرد ، به ارائه استارتاپ خود در حضور داوران پرداختند.

درباره سایت بورسی صدتحلیل :

صدتحلیل با طراحی سامانه هوشمند رتبه بندی تحلیلگران , به سهامداران بورسی کمک می کند تا آن ها بتوانند بهترین تحلیلگران برتر بازار سرمایه را شناخته و روزانه از پیشنهادات خرید آن ها استفاده کنند . این تحلیلگران توسط سیستم صدتحلیل رتبه بندی و امتیازدهی شده اند و سوابق سیگنال های آن ها ثبت و قابل مشاهده و مقایسه است . سهامداران با بررسی عملکرد این تحلیلگران ، در 100tahlil.com , شخصی را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده و سیگنال های این تحلیلگر را دنبال می کنند . یکی از مزیت های این سایت این است که هر زمان تحلیلگر سیگنال فروش سهمی را هم اعلام کند به سهامدارن اطلاع رسانی شده و آن ها همانند یک تحلیلگر حرفه ای معامله کرده و سودهای بازار را کسب می کنند .

از دیگر مزیت های این پلتفرم پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم صدتحلیل از سهامداران است که باعث می شود آن ها در این مسیر تنها نباشند و بتوانند آموزش ببینند و بهترین تصمیم گیری را در انتخاب تحلیلگر و سیگنال های روزانه تحلیلگران داشته باشند . تا امروز ۴۲۵ تحلیلگر در سامانه صدتحلیل عضو شده و روزانه ۱۰۰ ها سیگنال ثبت می کنند و ۱۷۰۰ نفر از سهامداران از سیگنال های آن ها استفاده می کنند . این باعث می شود هم سهامداران در بازار پرتلاطم بورس همچون حرفه ای ها سود کنند و هم تحلیلگران به صورت قانونی کسب درآمد داشته باشند.

درباره سیداستارز

سید استارز (Seedstars) رویدادی جهانیست که در ۸۰ کشور برگزار می شود و بهترین تیم های استارتاپ آن ها به رقابت با یکدیگر می پردازند . هدف این مسابقه، پیدا کردن بهترین استارتاپ در جوامع استارتاپی نو و بازار‌های در حا‌ل توسعه است. سیدستارز به دنبال استارتاپ‌هایی است که مشکلات منطقه‌ای خود را حل کنند یا بتوانند محصول سودده را برای بازار جهانی عرضه کنند. سیداستارز استارتاپ‌های پیشرو و با سرعت رشد بالا را با هدف حمایت از کسب و کار‌های منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به آن ها، شناسایی می‌کند. ارایه تیم ها در این مسابقه به زبان انگلیسی است که مورد ارزیابی داوران و جمعی از افراد صاحب نام و مدیران صندوق های سرمایه گذاری چون محسن ملایری (آواتک ) ،علی بدیعی (فینووا)، محمدرضا فرحی (رهنما) ،مکس ختک (ایراتل ونتر) و شاهین تبری (چارگون) قرار می گیرد . سه تیم برتر این برنامه به ترتیب داستان من ، صدتحلیل و اینفینیتی 8 بودند و تیم اول به رقابت با تیم های جهانی راهی کشور سوئیس میشود و جایزه برنده مسابقه جهانی مبلغ 1 میلیون دلار خواهد بود .

سفیر جهانی سیداستارز ، پویا کندری(مدیرعامل شتابدهنده فارابی) با پشتیبانی شرکت فینووا کمک های زیادی به برنامه ریزی و اجرای سیداستارز در تهران کرده است ، همچنین شتابدهنده آواتک و رسانه های Wamda و ArabNet از حامیان این رویداد بودند.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24