Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

پلک می زنیم می بینیم، همه کابینه ٢ شناسنامه دارند، یکی ایرانی و دیگر آمریکایی! نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با بیان اینکه در حال حاضر همسر یکی از وزرای پیشنهادی خارجی است، گفت: همچنین می بینیم که یکی بچه اش آمریکایی و دیگری انگلیسی است. کریمی قدوسی افزود: تنها یک یا ٢ مورد نیستند که وضعیت شان اینگونه است...!

کریمی قدوسی: همسر یکی از وزرای پیشنهادی خارجی است / بچه یکی دیگر آمریکایی و دیگری بچه اش انگلیسی است!

بورس24 : رئیس هیئت تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی در این زمینه با بیان اینکه همسر یک وزیر پیشنهادی خارجی است، از پشت پرده منتفی شدن وزارت نهاوندیان و مولاوردی خبر داد. 

به گزارش تسنیم، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکارنیوز با اشاره به حضور برخی افراد 2 تابعیتی و دارای گرین کارت در ادارات دولتی و در سطح معاونین وزرا و رده های مهم دولت و ریاست جمهوری گفت: ما در تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد به اسامی 80 نفر از این مسئولان و مدیران رسیدیم که یا 2 تابعیتی هستند یا گرین کارت دارند.

وی افزود: حسن روحانی رئیس جمهور تصمیم داشت تا برخی از این افراد را بعنوان وزیر به مجلس معرفی کند اما با تلاش های صورت گرفته، موضوع منتفی شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس بعنوان مثال گفت: آقای نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور را می خواستند بعنوان وزیر پیشنهادی معرفی کنند. من بعنوان رئیس هیئت تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد، گفتم که آقای نهاوندیان گرین کارت آمریکا دارد .

کریمی قدوسی افزود: آقایان می خواستند قلب اقتصاد کشور را به دست این فرد بدهند.

وی با اشاره به ماجرای مطرح شدن مولاوردی برای وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تلاش برخی بر این بود که مولاوردی وزیر آموزش و پرورش معرفی شود. اسناد این افراد مشخص است که اینها چه کسانی هستند.

نماینده مشهد در مجلس با اشاره به انتصاب معصومه ابتکار به سمت معاون زنان و خانواده رئیس جمهور، گفت: 17 کمیته برای اجرای سند 2030 تشکیل داده تا اساس فرهنگ ایران زیر سوال برود. 

کریمی قدوسی تصریح کرد: اگر این حقایق را نگوییم وقتی چشم باز کنیم می بینیم که همه کابینه 2 شناسنامه و 2 پاسپور دارند یکی ایرانی و دیگر آمریکایی.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همسر یکی از وزرای پیشنهادی خارجی است، گفت: همچنین می بینیم که یکی بچه اش آمریکایی و دیگری انگلیسی است.

کریمی قدوسی با بیان اینکه تنها یک یا 2 مورد نیستند که وضعیت شان اینگونه است، افزود: این حرف زدنها برایم خیلی هزینه دارد. من خیلی بهتر از دیگران راه عافیت طلبی را بلدم، اما تا کنون سر سفره یک سرمایه دار ننشستم و از هیچ فردی در ایام انتخابات پول نگرفتم اگر گرفتم باشم. هر کسی حق دارد علنا افشا کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24