Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رکیش ٢٠٠ میلیارد تومانی می شود مجمع عادی به صورت فوق العاده شرکت کارت اعتباری ایران کیش با حضور بیش از ٨٠ درصد از سهامداران به منظور تصویب افزایش سرمایه حدود ٥٢ درصدی رکیش تشکیل شد...

تصویب افزایش سرمایه در مجمع شرکت کارت اعتباری ایران کیش

بورس24 : مجمع عادی به صورت فوق العاده شرکت کارت اعتباری ایران کیش با حضوربیش از ٨٠ درصد از سهامداران به منظور تصویب افزایش سرمایه حدود ٥٢ درصدی رکیش تشکیل شد. 

به گزارش خبرنگار بورس24 ، صادق فرامرزی مدیر عامل رکیش در خصوص علل افزایش سرمایه به مجمع گفت: در حال حاضر ١٢ شرکت دارای مجرز PSP در کشور وجود دارد که کارت اعتباری ایران کیش یکی از آنهاست.

وی گفت: با توجه به برنامه های توسعه ای و خرید پایانه های فروش، خرید انبار و تجهیزات ( البته انبار خریداری شده است)، ٨٠ هزار دستگاه جدید برای نصب در برنامه داریم و نیاز به بازسازی ١١٣ هزار دستگاه قدیمی که به این دلایل برنامه افزایش سرمایه باید عملیاتی شود.

فرامرزی گفت: البته این افزایش سرمایه باید در ماه های پایانی سال گذشته اتفاق می افتاد که به تعویق افتاد و امیدوارم افزایش سرمایه بعدی به زودی عملیاتی شود.

مدیر عامل رکیش در ادامه افزود: دوره بازگشت سرمایه دو سال و ٥ ماه است، با IRR حدود ٣٠ درصد و نرخ تنزیل ٢٤ درصد، در صورتی که افزایش سرمایه عملیاتی نشود، نیاز به اخذ ١٨٥ میلیارد تسهیلات خواهیم داشت و تا سال ٩٩ باید درگیر این تسهیلات باشیم. 

وی گفت: در صورت عدم تصویب افزایش سرمایه سود آوری شرکت در سال ٩٩ حداقل ٣٠ میلیارد تومان تفاوت خواهد داشت.

گفتنی است، بنابر این مهم پیشنهاد افزایش سرمایه ٦٩ میلیارد تومانی از محل آورده نقدی و مطالبات در دستور کار قرار گرفت تا سرمایه شرکت از ١٣١ میلیارد تومان به ٢٠٠ میلیارد تومان افزایش یابد. حدود ٥٢ درصد، این پیشنهاد به تصویب مجمع رسید و رکیش پس از طی مراحل قانونی ٢٠٠ میلیارد تومانی خواهد شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24