Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در مجمع بانک ملت شنیده شد هلدینگ خلیج فارس تمایل به حضور در ترکیب سهامداری بانک و تصاحب یک کرسی از هیئت مدیره را دارد و ظاهرا مذاکراتی هم انجام شده اما فروشنده ای برای واگذاری فعلا نیست...

هیات مدیره بانک پر تغییر ملت ، بدون تغییر تثبیت شد / سه نفر هم اضافه شدند!

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت با حضور بیش از ٧٥ درصد از سهامداران به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره تشکیل عصر امروز جلسه داد.

به گزارش بورس24 ، هیئت مدیره بانک ملت به رغم تغییرات گسترده در زیر مجموعه ها که این روزها یکی پس از دیگری اخبار آن به گوش می رسد، از جمله مدیر عامل تامین سرمایه ملت، گروه مالی ملت ،کارگزاری بانک ملت، واسپاری ملت و تعطیلی ملت بازار ، شاهد تغییرات گسترده ای در ترکیب خود نبود و با این شرایط احتمالا هادی اخلاقی همچنان مدیر عامل «وبملت» می ماند.

بررسی های بورس24 نشان می دهد : کرسی های هیئت مدیره بانک به اصطلاح خصوصی شده ملت عمدتا در اختیار دولت و سهام عدالت است و یک نفر هم از سوی شستا معرفی شده است.

حسن روستا،هادی اخلاقی، علیرضا لگزایی، محمدبیگدلی، حمید تاجیک اعضای اصلی و بهمن اسکندری و حسین بهاری به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره بانک در مجمع امروز انتخاب شدند تا هیئت مدیره بانک علیرغم زیر مجموعه ها بدون تغییر خاصی به کار خود ادامه دهند، ٤ عضو از اعضای اصلی هم قبلا در ترکیب هیئت مدیره بودند و سه عضو جدید هم وارد ترکیب هیئت مدیره شدند تا ترکیب اعضای هیئت مدیره که پیشتر ٤ نفره بود ، تکمیل شود. با این وجود احتمالا نماد بانک ملت به زودی بازگشایی شود.

در مجمع بانک ملت شنیده شد هلدینگ خلیج فارس تمایل به حضور در ترکیب سهامداری بانک و تصاحب یک کرسی از هیئت مدیره را دارد و ظاهرا مذاکراتی هم انجام شده اما فروشنده ای برای واگذاری فعلا نیست.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24