Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در مجمع امروز مدیرعامل شرکت در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص اقدامات حقوقی بعد از خرید سهام شرکت تولی پرس گفت: پیرو موارد مطروح در گزارش هیئت مدیره سال مالی قبل در خصوص کسری مطالبات مشکوک الوصول شرکت تولی پرس قبل از واگذاری سهام عمده آن به گروه کف و بحث های انجام شده در مجمع عمومی عادی سالیانه و تکالیف مجمع فوق الذکر، هیئت مدیره شرکت در راستای حقوق شرکت کف و سهامداران محترم آن طی دو فقره پرونده کیفری و حقوقی در سال ١٣٩١ اقدام به شکایت علیه مدیران سابق آن شرکت و شرکت فروشنده سهام نموده که هر دو پرونده در جریان رسیدگی و ارجاع به کارشناسان رسمی دادگستری شده است.

تولی پرس مال «کف» می ماند!؟ / حسابرس صورت های مالی داروگر را رد کرد...

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کف با حضور 78 سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد.

به گزارش بورس24 ، در ابتدای این جلسه بیژن اسماعیلی مدیرعامل شرکت گزارش هیئت مدیره را قرائت کرد و گفت: صنعت شوینده در سالیان گذشته به خصوص سه ساله اخیر با چالش های زیادی رو به رو بود که در بعد داخلی اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها بدون پرداخت هیچ گونه یارانه ای به صنعت و تولید کشور، نوسانات شدید و غیرعادی ارز، محدودیت های تخصیص ارز و حذف تخصیص ارز مرجع، محدودیت های تخصیص ارز مبادله ای، افزایش های پیوسته و غیرعادی، بهای مواد اولیه ناشی از تغییرات اقتصادی فوق و... منجر به مشکلات زیادی برای صنعت شوینده شد.

وی ادامه داد: هیئت مدیره شرکت به منظور حضور مستمر و گسترده در بازار داخلی و به خصوص حفظ سهم مناسب از بازار با تولید فروش محصولات با کیفیت و حاشیه سود بالا به گونه ای برنامه ریزی نموده که مشکلات مذکور به حداقل رسیده و تمامی تلاش خود را در زمینه افزایش فروش و بالا بردن سهم خود از بازار مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی و نیز حضور در بازارهای خارجی در صورت رفع موانع و محدودیت های اقتصادی به کار خواهد گرفت.

وی افزود: طی سال جاری استراتژی حضور به موقع و فعال در بازار داخلی و تغییر ظرفیت تولید از حالت سنتی گذشته به طرف محصولات با کیفیت و برندهای اصلی با حاشیه سود بالا و به تبع آن فروش در داخل کشور، افزایش رضایتمندی مشتری از بعد تنوع و کیفیت محصولات تولیدی و در نهایت افزایش سودآوری شرکت جهت جلب رضایت سهامداران است.

وی با اشاره به اهداف و برنامه های آتی شرکت گفت: از جمله اهداف و برنامه های آتی شرکت می توان به رقابت در فروش محصولات با کیفیت و افزایش سهم بازار، رسوخ در بازارهای جدید و ایجاد شرایط صادراتی، تقویت و توسعه بازارهای فعلی، توسعه محصولات تولیدی با حاشیه سود بالا، طراحی و تغییر شکل بسته بندی، ایجاد محصولات جدید، بهبود و ارتقا بهره وری در شرکت در ابعاد نیروی انسانی و ماشین آلات و مواد اشاره کرد.

اسماعیلی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سال جاری بیان داشت: افزایش دو درصدی تولید تعدادی از جمله دستاوردهای مهم شرکت در سال مالی مورد گزارش بود که با توجه به شرایط بحرانی اقتصادی بسیار مهم می باشد.

در ادامه جلسه گزراش حسابرس و بازرس قانونی قرائت شد و عدم اظهار نظر حسابرس نسبت به صورت های مالی ارائه شد.

در ادامه مدیرعامل شرکت در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص اقدامات حقوقی بعد از خرید سهام شرکت تولی پرس گفت: پیرو موارد مطروح در گزارش هیئت مدیره سال مالی قبل در خصوص کسری مطالبات مشکوک الوصول شرکت تولی پرس قبل از واگذاری سهام عمده آن به گروه کف و بحث های انجام شده در مجمع عمومی عادی سالیانه و تکالیف مجمع فوق الذکر، هیئت مدیره شرکت در راستای حقوق شرکت کف و سهامداران محترم آن طی دو فقره پرونده کیفری و حقوقی در سال 1391 اقدام به شکایت علیه مدیران سابق آن شرکت و شرکت فروشنده سهام نموده که هر دو پرونده در جریان رسیدگی و ارجاع به کارشناسان رسمی دادگستری شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری های مستمر مدیریت و ارائه کلیه مدارک و مستندات لازم، در سال مالی 1392 به استناد رای صادره از سوی شعبه دادگاه حقوقی تهران شرکت پخش البرز و سرمایه گذاری البرز محکوم به پرداخت 358 میلیارد ریال بابت اصل طلب و 7 میلیارد ریال بابت هزینه داوری و پرداخت خسارت تاخیر گردیده است، این موضوع موفقیت بزرگی برای گروه است.

وی در باره دلیل رشد و افت قیمت سهم در سال گذشته تاکید کرد: در سالی که گذشت ما چند فعالیت مهم برای افزایش سهم بازار داشتیم، در زمینه شامپو و خمیر دندان که در پایان سال 95 و ابتدای سال 96 قیمت سهم افزایش یافت، اما به خاطر خبر کذب تعطیلی داروگر دوباره شاهد افت قیمت بودی که در این خصوص نیز شکایت کردیم.

در ادامه نماینده سازمان بورس در خصوص بند 28 گزارش حسابرس از مدیرعامل پرسید چرا اسناد مربوطه را به حسابرس ندادید، مدیرعامل پاسخ داد: برخی از این اسناد مانند زمین جهاد کشاورزی که در اجاره ما بوده اما هنوز منتقل نشده و برخی دیگر از اسناد نیز در صورت ها آمده از سوی مدیران قبلی هنوز در اختیار ما قرار نگرفته است.

وی در خصوص شرکت یاس خرمشهر بیان داشت: یاس خرمشهر به غیر واگذار شده است.

در پایان نیز به علت زیان دهی و زیان چندین برابری سرمایه سودی بین سهامداران تقسیم نشد

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24