Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یک کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه شدت افزایش دما در روزهای اخیر آنچنان نبوده که رکوردی را ثبت کند، در ادامه گفت: آنچه مایه نگرانی شده تداوم روزهای گرم است که این تداوم نیز به طور میانگین از روز یکشنبه شکسته خواهد شد...

تهران خنک‌ می‌ شود

بورس24 : محمد اصغری با اعلام اینکه شدت افزایش دما در روزهای اخیر آنچنان نبوده که رکوردی را ثبت کند، افزود: آنچه مایه نگرانی شده تداوم روزهای گرم است که این تداوم نیز بطور میانگین از روز یکشنبه شکسته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه هسته اصلی هوای گرم بر روی ایلام و خوزستان قرار دارد گفت: پیش بینی می شود ازروز یکشنبه با شمالی شدن جریانات هوا، ابتدا در سواحل دریای خزر وسپس در سایر نقاط کشور به مرور از شدت گرما کاسته شود.

کارشناس هواشناسی افزود: انتظار می رود تا قبل ازروز یکشنبه با جریان بادهای شمالی از امروز از شدت دما در نوار شرقی کشورکاسته شود.

اصغری با بیان اینکه این کاهش دما با پدیده طوفان گرد و غبار در زابل ، شمال سیستان و بلوچستان و نهبندان در خراسان جنوبی همراه خواهد بود، گفت: با این حال جریان هوا ازدریا به خشکی در سواحل دریای عمان باعث خواهد شد تا این مناطق برخلاف تصور هوای نسبتا خنکی را تجربه کنند و احتمال می رود با افزایش ابردرساعات بعد از ظهرشاهد پدیده رگبار ورعد و برق به ویژه در ارتفاعات باشیم.

کارشناس هواشناسی برای مناطق شمال شرق کشور همچون خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان نیزوقوع رگبارهای سیل آسا را پیش بینی کرد و افزود: همچنان توصیه می شود، ساکنان این مناطق از تردد و اسکان در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

اصغری با اعلام اینکه در دیگر مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی کاملا صاف و آفتابی تنها پدیده غالب خواهد بود افزود: از روز یکشنبه بعد از ظهر با رخنه موجی جدید، از سمت شمال غرب انتظار بارندگی خواهیم داشت.

منبع: مهر 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24