Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون دادستان کل کشور می‌ گوید، داعش تمام هماهنگی‌ های خود برای حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی را از طریق تلگرام انجام داده است. او گفت: یک کشور قدرتمند و متمدن و پیشرفته مثل جمهوری اسلامی ایران نباید با خواری و خفت از یک شرکت ارائه دهنده خدمات خارجی مانند تلگرام خواهش و تمنا کند که سرور خود را به داخل کشور بیاورد...

خرم‌ آبادی: تلگرام وسیله ارتباطی داعش در حمله به مجلس بود / مدیر تلگرام تحقیر می کند!

بورس24 : معاون دادستان کل کشور می‌ گوید، داعش تمام هماهنگی‌ های خود برای حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی را از طریق تلگرام انجام داده است.

عبدالصمد خرم‌ آبادی دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در گفت‌ و گویی با خبرنگاران تصریح کرد: ما با فساد و ارتکاب جرم در فضای مجازی مخالفیم نه با اصل فضای مجازی.

وی افزود: بنده طرفدار سرسخت و پرو پا قرص فعالیت قانونمند در فضای مجازی هستم و معتقدم باید با توسعه شبکه ملی اطلاعات و شبکه های اجتماعی بومی های فعالیت قانونمند در فضای مجازی صد برابر و حتی بیشتر شود. هم استفاده نادرست وهم محروم کردن مردم از فضای مجازی موجب عقب ماندگی کشور می‌ شود.

خرم‌ آبادی افزود: وزارت ارتباطات تأمین کننده اینترنت کشور است, لذا مکلف است که اینترنت پاک به مردم تحویل دهد و اگر کوتاهی کند مسئولیت تمام آلودگی‌ های فضای مجازی به عهده مسئولان آن وزارت خانه است.

وی اظهار کرد: وزارت ارتباطات به عنوان مرزبان فضای مجازی کشور مکلف است از حریم خصوصی مردم در فضای مجازی محافظت و از جاسوسی و سوء استفاده بیگانگان از اطلاعاتی که در فضای مجازی تبادل می شود، جلو گیری کند.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین مسئولیت هر گونه ناامنی در فضای مجازی که از ناحیه فعالیت غیر قانونی شبکه های اجتماعی غیر قابل کنترل خارجی به وجود بیاید، به عهده وزارت ارتباطات است.

خرم‌ آبادی گفت: برای هیچ ایرانی قابل قبول نیست که داعش فیلم عملیات تروریستی خود در مجلس شورای اسلامی را در حین عملیات به صورت آنلاین از طریق تلگرام برای همه دنیا پخش کند و کسی نتواند از نظر فنی جلو این اقدام را بگیرد.

به گفته او همچنین برای هیچ ایرانی قابل قبول نیست که تیم‌ های تروریستی داعش تمام هماهنگی‌ های خود برای انجام عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی را از طریق تلگرام انجام دهد و نهادهای امنیتی کشور به لحاظ غیر قابل کنترل بودن تلگرام قبل از عملیات هیچ اطلاعی از این موضوع نداشته باشند.

معاون قضایی دادستان کل اظهار کرد: وزارت ارتباطات نباید اجازه می‌ داد دو سوم فضای مجازی کشور به اشغال بیگانگان درآید. اگر شبکه‌ های اجتماعی بومی و با کیفیت و پرسرعت در کشور وجود داشت، مدیر تلگرام این گونه با تکذیبیه‌ های متعدد خود مسئولان وزارت ارتباطات را تحقیر نمی‌ کرد.

این مقام مسئول در دادستانی کل کشور گفت: تأخیر وزارت ارتباطات در ایجاد شبکه‌ های اجتماعی بومی به هیچ وجه قابل توجیه نیست. کشوری که در بسیاری از عرصه‌ ها مانند تولید انرژی هسته‌ ای صلح‌ آمیز و موشک بالستیک نقطه زن خود کفاست و اعجاب دنیا را برنگیخته است, استحقاق بهترین شبکه اجتماعی بومی را دارد.

او گفت: یک کشور قدرتمند و متمدن و پیشرفته مثل جمهوری اسلامی ایران نباید با خواری و خفت از یک شرکت ارائه دهنده خدمات خارجی مانند تلگرام خواهش و تمنا کند که سرور خود را به داخل کشور بیاورد.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24