Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت گروه مپنا برای عملکرد سال مالی ١٣٩٥ در مجموع مبلغ ۵۴ میلیارد تومان بین مشمولان سهام عدالت توزیع کند.

مپنا امسال چقدر به سهامداران عدالت سود می‌دهد؟

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ طبق قانون تا کنون 60 شرکت در سبد سهام عدالت قرار گرفته‌اند که اصطلاحا به آنها شرکتهای سرمایه‌پذیر گفته می‌شود.

بر این اساس وضعیت سوددهی یا زیان هر یک از این شرکتها بر سود تقسیمی میان سهامداران عدالت و ارزش نهایی سهام هر یک از مشمولان اثرگذار است که یکی از این شرکتها گروه مپنا می‌باشد.

از این رو خلاصه وضعیت این شرکت به عنوان یکی از شرکتهای حاضر در سبد سهام عدالت نشان می‌دهد شرکت گروه مپنا(مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران) در سال ۱۳۷۲ تاسیس و مرکز اصلی شرکت در استان تهران می‌باشد که در تاریخ ۱۳۸۶/۰۶/۰۴ از طریق بورس و اوراق بهادار به عموم عرضه شده است.

همچنین سرمایه این شرکت هزار میلیارد تومان منقسم به ۱۰ میلیارد سهم ١٠٠ تومانی است که تعداد ۲ میلیارد و ۵۵۷ میلیون سهم معادل ۲۶‏ درصد سهام آن در تاریخ ۱۳۸۵/۰۸/۱۰ به ارزش ۲۶۷ میلیارد تومان به طرح توزیع سهام عدالت واگذار و ارزش روز آن تا اردیبهشت ماه ١٣٩٦ مبلغ 2800 میلیارد تومان است.

افزون بر این در سال‌هایی که این شرکت به سهام عدالت واگذار شده در مجموع مبلغ ۴۴۱ میلیارد تومان سود نقدی از آن دریافت و بابت اقساط به حساب خزانه واریز شده است.

همچنین پیش بینی سود(eps) شرکت گروه مپنا برای عملکرد سال مالی ١٣٩٥ مبلغ ۵۲ تومان به ازای هر سهم است که پیش‌بینی می‌شود مجمع به تقسیم سود دستکم ۲۱ تومان حدود ۴۰‏ درصد سود قابل تقسیم بین صاحبان سهام رای دهد که در این صورت و با فرض تقسیم ۴۰‏ درصد سود پیش‌بینی شده، در مجموع مبلغ ۵۴ میلیارد تومان از این شرکت دریافت و بین مشمولان سهام عدالت توزیع شود.

گفتنی است، شرکت گروه مپنا به عنوان یک شرکت تولیدی، صنعتی، و بازرگانی بین المللی به همراه ۴۱ شرکت زیرمجموعه خود، در زمینه طراحی و احداث نیروگاه‌های حرارتی (بخار، گازی و سیکل ترکیبی) و همچنین اجرای پروژه‌های نفت و گاز و حمل و نقل ریلی و نیز در حوزه سرمایه‌گذاری خصوصی در این صنایع به صورت پیمانکار اجرایی کلید در دست (epc) و سرمایه‌گذاری خصوصی (ipp) در سطح بازار ایران و منطقه فعالیت می‌کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24