Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

اهمیت بورس در ۴ ساله دوم دولت بازار سهام همچنان به دیدن روزهای طلایی خوش بین است. فعالان، بازار سرمایه می گویند، بازار هنوز حرکت خود را آغاز نکرده ولی این روزها در حال زین کردن اسب خود است، حسین خزلی مدیر عامل کارگزاری بانک کشاورزی، نیز دولت های هشت ساله سازندگی، اصلاحات، دولت مهر و در نهایت چهار سال نخست دولت تدبیر و امید را مورد اشاره قرار می دهد که تمامی این دولت ها از یک ویژگی مشخص برخوردار بودند و آن، پر رنگ شدن اهمیت بازار سرمایه در چهار ساله دوم دولت ها بوده است...

خوش بینی یک خبره صنعت کارگزاری به آینده بازار سرمایه

بورس24 : بازار سهام همچنان به دیدن روزهای طلایی خوش بین است. فعالان، بازار سرمایه می گویند بازار هنوز حرکت خود را آغاز نکرده ولی این روزها در حال زین کردن اسب خود است. 

مدیر عامل کارگزاری بانک کشاورزی، نیز دولت های هشت ساله سازندگی، اصلاحات، دولت مهر و در نهایت چهار سال نخست دولت تدبیر و امید را مورد اشاره قرار می دهد که تمامی این دولت ها از یک ویژگی مشخص برخوردار بودند. و آن، پررنگ شدن اهمیت بازار سرمایه در چهار ساله دوم دولت است. 

حسین خزلی کنترل یک هزار و 400 هزار میلیارد تومان نقدینگی موجود در کشور را جز از مسیر خصوصی سازی و انجام سرمایه گذاری های مولد در بازار سرمایه مانند پذیره نویسی، افزایش سرمایه، انتشار اوراق و توسعه صندوق های سرمایه گذاری امکان پذیر نمی داند.

این خبره صنعت کارگزاری اشاره ای دارد به پیش بینی قوانین بالادستی در رفع بحران های اقتصادی که به موجب این قوانین، رفع بحران های موجود در گرو تقویت بازار اولیه در بازار سرمایه است؛ اما تحقق این مساله تنها در حیطه اختیارات وزیر اقتصاد نیست. 

وی پای بانک های دولتی، صندوق های بازنشستگی در وزارت خانه های رفاه و دفاع را به میان می کشد و از آنها به عنوان مجموعه هایی نام می برد که حضور پرشورشان در بازار سرمایه می تواند رنگ و بویی تازه به بازار اولیه و به تبع آن بازار ثانویه بخشد.

منبع: افکار نیوز 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24