Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لبنیات کالبر با حضور ۵۴ درصدی سهامداران و هیئت رئیسه برگزار شد.

مجمع «غالبر»؛ ٢۵ تومان سود و اعلام چند خبر مهم

به گزارش خبرنگار بورس24 ، در ابتدای این جلسه بیک زاده مدیرعامل شرکت لبنیات کالبرگزارش هیئت مدیره را قرائت کرد و گفت: شرکت در سال ۹۵ شرایط خوبی نداشت و ما کاهش تولید را شاهد بودیم. با این حال تنوع محصولات ما در بازار وجود داشته است. خط تولید شرکت قدیمی بوده و خط تولید پنیر ۳۰ گرمی تک نفره به زودی راه اندازی می شود. در حال خرید دستگاه هستیم.

نائب زاده مدیرعامل شرکت خبر داد: صادرات به قطر در سال ۹۶ مناسب خواهد بود. کانتینرهای شیر استریل از بندرعباس به بوشهر در حال حمل بوده همچنین شیر پاستوریزه به قطر نیز صادر خواهد شد. ضمن اینکه آبمیوه نیز به تعداد ۵ کانتینر به قطر ارسال شده است. در نتیجه امسال سال خوبی برای صادرات به قطر خواهد بود‌.

وی درباره طرح توسعه شیر استریل یک لیتری گفت: در نظر داریم تا دو قطعه زمین کنار کارخانه خریداری شود تا ساختمان سه طبقه ساخته شود. در این صورت هم برای سالن جدید هم انبارهای مواد اولیه فضا داشته باشیم.

وی ادامه داد: خطوط استریل دو خط قدیمی بوده و باید جایگزین شوند، اعتبار اسنادی برای این دو خط جدید انجام شده است. همچنین خط جدید تولید با ظرفیت ۷۵۰۰ عدد برای هر دستگاه راه اندازی خواهد شد که گشایش اعتبار نیز برای خرید دستگاه انجام شده است. ضمن اینکه خط تولید ۲۴۰۰۰ عددی برای تولید پنیر نیز راه اندازی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص قیمت میانگین خرید شیر خام گفت: میانگین خرید شیر تماما صنعتی و ۱۲۰۰ تومان به ازای هر کیلو است.

در ادامه جلسه گزارش حسابرس قرائت شد و اظهار نظر مشروط نسبت به صورت های مالی ارائه شد.

نائب زاده مدیرعامل شرکت در خصوص وضعیت شرکت ایلام زاگرس گفت: دو سناریو چیده شده یا فروش یا ادامه روند فعالیت. در نظر داریم تا در صورت امکان شرایط تسهیلاتی مناسب ایجاد شود و این شرکت مجددا تولید نماید، این شرکت بزرگترین ظرفیت تولید شیر استریل یک لیتری را دارد.

وی ادامه داد: یکی از سناریوها نیز انتقال این خطوط به اراک است، خرید زمین اطراف کارخانه نیز برای این موضوع هم در نظر گرفته شده است . تا پایان سال جاری تکلیف این شرکت مشخص خواهد شد. لازم به ذکر است ظرفیت تولید شیر استریل ایلام زاگرس به ازای هر سهم ۶ تن در ساعت است.

وی در خصوص پخش سراسری کالبر بیان داشت: تلاش ما این است که این شرکت در سال ۹۶ وارد مرحله سوددهی شده و از زیان خارج شود.

وی عنوان کرد: شرکت در نظر دارد تا افزایش سرمایه ای ۴۰ درصدی از محل آورده نقدی سهامداران داشته باشد.

در پایان به ازای سهم ۲۵ ریال سود تقسیم شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24