Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

​ مجمع شرکت سایپا شیشه صبح امروز در محل شرکت پارس خودرو کار خود را آغاز کرد...

مجمع سایپا شیشه؛ بی حاشیه و بی خبر

طاها حشمتی - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا شیشه صبح امروز در محل شرکت پارس خودرو کار خود را آغاز کرد.

سودی در کار نبود! 

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ این مجمع به دلیل زیان شرکت سودی برای تقسیم نداشت. از طرفی خبر خاصی هم در مجمع اعلام نشد که برای سهامداران اهمیت ویژه ای داشته باشد.

تامین 100 درصد نیازهای سایپا 

مدنی مدیر عامل این شرکت در ابتدای مجمع با اشاره به این موضوع که ماشین آلات شرکت در زمان اکنون مستهلک شده اند و نیاز برای به روز رسانی آنها احساس می شود، در این مجمع گفت: برای بهبود این مهم مراحل ابتدایی کار را آغاز کرده ایم و همچنین طبق مذاکره با سایپا در برنامه داریم، برای سال 96، تمام 100 درصد نیازهای گروه را تامین کنیم.

او گفت: برنامه تولید 35 هزار ست انواع شیشه های خودرو در سال جاری نیز جزو برنامه هایمان است. بحث طرح توجیهی برای کوره ها را نیز دنبال خواهیم کرد. 

حداقل ای. پی. اس خود را بالا می بردید! 

سهامداری از مدیر عامل شرکت پرسید: پول شرکت در بانک بایستی سود خوبی داشته باشد، من خودم کارمند بانک هستم، نمی توانستید پولتان را در بانکی بگذارید که سود بهتری به آن تعلق گیرد. حداقل می توانستید ای. پی. اس را ده درصد بالاتر ببرید. در رابطه با بحث مالیاتی نیز توضیحاتی برای سهامداران بدهید ممنون می شوم.

3.5 میلیارد تومان وام گرفتیم 

مدیر مالی سایپا شیشه نیز پاسخ داد: شرکت از همان بانکی که شما می فرمایید، 3.5 میلیارد تومان وام دریافت کرده است. مالیات ما نیز مربوط به طرح توسعه در سال های گذشته بوده است، رایزنی های لازم با اداره دارایی صورت پدیرفته و مبلغ مالیات نیز پرداخت شده است. 

انتقاد به روند کند انجام کارها 

همان سهامدار در سوالی دوباره پرسید: چرا کارهای این شرکت همیشه زمان بر است؟ من 150 میلیون تومان پول خود را سه سال است که با خرید سهام سایپا شیشه در این شرکت سرمایه گذاری کرده ام. پس حق دارم سوال کنم. هر کاری در این شرکت 7، 8 ماه زمان می برد.

او ادامه داد: سال گذشته که مجمع تکلیف کرد برای افزایش سرمایه، قرار بر این بود که یک ماهه کارهای آن انجام شود، اما زمان بر شد مگر شما به فکر سهامداران حقیقی نیستید؟

اندکی صبر،... 

مدیر عامل شرکت هم در ادامه سخنان خود در این مجمع کم خبر در رابطه با افزایش تولید و تنوع بخشی به محصولات که سوال سهامدار دیگری بود اینگونه پاسخ داد: برنامه ریزی های لازم انجام شده و تاثیرات آن را طی ماه های آینده خواهید دید. 

گفتنی است، در ادامه صورت های مالی به تصویب مجمع رسید و موسسه حسابرسی بهمند به عنوان حسابرس اصلی و شهود امین به عنوان حسابرس علی البدل انتخاب شد. روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شد.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24