Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شش ماه از قتل فاطمه می‌گذرد، به تازگی قرار است جلسه تفهیم اتهام برگزار شود و هیچ‌کس نمی‌داند این پرونده چه زمانی به نتیجه و مجرم به سزای عمل خود می‌رسد.

بلاتکلیفی پرونده آتنای اصفهانی در نصرآباد

به گزارش بورس24 ، در روزهای اخیر خبر قتل آتنا، کودک پارس‌آبادی افکار عمومی را جریحه‌دار کرده است؛ حادثه‌ای که به ندرت در کشور ما رخ داده و همین دلیل باعث شده تا این حادثه به پربحث‌ترین اخبار این روزها تبدیل شود.

در این میان نمی‌توان از نقش شبکه‌های اجتماعی در برجسته شدن چنین موضوعاتی غافل شد، آنچه توانسته افکار عمومی را بسیج و مسؤولان را وادار به پیگیری فوری چنین پرونده‌هایی کند و خود را در قبال مطالبات مردمی پاسخگو ببینند.

اما همیشه این‌گونه نیست، اواسط دی ماه سال گذشته بود که خبری اهالی نصرآباد (از توابع بخش جرقویه شهرستان اصفهان) را به شوک فرو برد، خبر از تجاوز و قتل دختری دبیرستانی که در مسیر مدرسه در چنگال جوان شیطان صفتی که در مخروبه‌ها کمین کرده بود، افتاد.

قاتل را همان روز جنایت دستگیر کردند، شش ماه از آن زمستان تلخ می‌گذرد، اما خانواده فاطمه هنوز لباس مشکی‌های خود را در نیاورده‌اند و در این مدت علاوه بر این داغ استخوان سوز، زحمت بالا و پایین رفتن از طبقات دادگاه هم رنج این خانواده را دو چندان کرده است.

یکی از نزدیکان خانواده فاطمه می‌گوید: با گذشت ۶ ماه از قتل دختر معصوم ما، روند کار پرونده به کندی پیش می‌رود در حال حاضر پرونده به بخش کیفری رسیده است و به گفته وکیل، پرونده باید ۴ تا ۵ ماه پرونده در نوبت بماند تا جلسه دادگاه تشکیل شود.

او ادامه می‌دهد: وقتی می‌بینیم مردم پارس‌آباد برای برخورد با یک جنایتکار تجمع کرده و یک صدا شدیدترین برخورد را با آن جنایتکار مطالبه می‌کنند و از طرف دیگر تمامی مسؤولان از امام‌جمعه اردبیل گرفته تا دادستان بر روند سریع و خارج از نوبت این پرونده تأکید می‌کنند از سکوت خود متنفر می‌شویم.

وی نتیجه نجابت خانواده فاطمه را بی‌اعتنایی مسؤولان می‌داند و می‌گوید: شش ماه از قتل فاطمه می‌گذرد تازه قرار است جلسه تفهیم اتهام برگزار شود و هیچ‌کس نمی‌داند این پرونده چه زمانی به نتیجه و مجرم به سزای عمل خود می‌رسد.

منبع: فارس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24