Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مجمع شرکت زامیاد عصر امروز برگزار شد. فریدون حمیدی مدیر عامل شرکت زامیاد در مجمع عادی سالانه این شرکت در خصوص عملکرد سال مالی ٩٥ این شرکت گفت: عملکرد زامیاد عمده در دو حوزه خودروهای تجاری سبک و سنگین خلاصه می شود و با توجه به شرایط تحریمی حاکم بر کشور در سال های گذشته روابط تجاری شرکت با شریک خارجی (ایویکو) متوقف شده بود که در سال گذشته روابط تجاری با این شرکت برقرار شد...

در مجمع زامیاد چه گذشت؟

بورس24 : مجمع شرکت زامیاد عصر امروز برگزار شد. فریدون حمیدی مدیر عامل شرکت زامیاد در مجمع عادی سالانه این شرکت در خصوص عملکرد سال مالی ٩٥ این شرکت گفت: عملکرد زامیاد عمده در دو حوزه خودروهای تجاری سبک و سنگین خلاصه می شود و با توجه به شرایط تحریمی حاکم بر کشور در سال های گذشته روابط تجاری شرکت با شریک خارجی (ایویکو) متوقف شده بود که در سال گذشته روابط تجاری با این شرکت برقرار شد.

او ادامه داد: بر اساس جلسات و مذاکرات صورت گرفته در بخش های مختلف از جمله ون، مینی بوس، اتوبوس، کامیون های سنگین، نیمه سنگین و کشنده محصولات تکمیل خواهد شد. 

وی گفت: با توجه به تنوع محصولات در مرحله اول اقدامات لازم در خصوص واردات قطعات کامیون، کشنده و وون عملیاتی شده و مراحل دریافت استانداردEVV5 طی شده است. 

مدیر عامل خزامیا ادامه داد: اتوبوس اربن وی با موتور دوگانه سوز وارد شد و تولید آن در برنامه بود. با توجه به شرایط خاص واردات اتوبوس شهری و بودجه تعریف شده آن از سوی سازمان اتوبوس رانی تا زمان تامین اعتبار سازمان های مربوطه پروژه متوقف خواهد بود.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا با شرکای خارجی جوینت شویم اما به دلایل تحریم این روند قدری با سختی و مشکل پیش می رود.

حمیدی گفت: در حوزه محصولات سبک تجاری روند تولید پادرا به طور مستمر ادامه دارد و این خودرو به زودی با موتور دوگانه سوز عرضه خواهد شد. در تلاش هستیم تا با توسعه پلتفرم در حوزه خودرو های سبک تولید را توسعه دهیم.

وی در مورد برنامه های توسعه ای شرکت هم گفت:فعالیت های توسعه ای در راستای اصلاح موتور، بهبود گیربکس و شاسی اقداماتی در دستور کار است در حال حاضر روی دو موتور V22 از خانواده تویوتا و موتور میتسوبیشی کارهای لازم صورت گرفته است و امیدواریم به زودی بر روی محصولات نصب شود.

از دیگر محصولاتی که در آینده عرضه خواهد شد، وانت پادرا ٢، وانت F22 و SUV Lanfort خواهد بود.

پروژه خودروهای سفارشی برای کاربردهای مختلف هم در دستور کار است و قیمت این خودرو ها ٢٠٠-٣٠٠ میلیونی خواهد بود. پروژه رنگ مجموعه هم در دست اقدام است چرا که به خط EDPTنیاز مبرم هست و اجرای پروژه سخت و پیچیده است.

مدیر عامل زامیاد به جایگاه این شرکت اشاره کرد و گفت: زامیاد ٣٦ درصد از سهم بازار خودروهای سبک تجاری را دارد و روند تولیدات مجموعه روند افزایشی دارد و در مجموع تولید خودروهای تجاری کشور طی سه سال از ١٧ به ٣٠ درصد ارتقا داشتیم.

روند فروش شرکت هم ٢٤ هزار دستگاه سبک از سال ٩٤ به ٢٧٨٠٠ دستکاه افزایش داشته و رشد ١٨ درصدی داشته است و از نظر ریالی شاهد رشد ٤ درصدی هستیم.

وی به عملکرد سه ماهه ٩٦ به ٩٥ هم اشاره ای داشت و گفت:در سه ماهه نخست سال جاری ٥٤٩١ دستگاه خودرو به فروش رسیده و رشد ٢٢ درصدی را ثبت کرده است و با افزایش ارزش فروش ٣٥ درصدی روبرو بودیم. 

گفتنی است، شرکت در حدود ٨٠ میلیارد تومان هزینه های مالی و مطالبات وصول نشده قابل توجهی دارد که شاید بهتر باشد در حل این مشکل اقدام کند تا با همه این طرح ها و برنامه ها شرکت سودده شود. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24