Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع امروز رادیاتور ایران با حضور اکثریت سهامدران تشکیل شد.به گزارش خبرنگار بورس ٢۴،این شرکت ٣۵تومان سود نقدی بین تقسیم کرد...

رادیاتور ایران و ٣۵ تومان سود نقدی

بورس24 : مجمع امروز رادیاتور ایران با حضور اکثریت سهامدران تشکیل شد.به گزارش خبرنگار بورس24 ،این شرکت 35تومان سود نقدی بین تقسیم کرد.

هیات رئیسه:

رئیس مجمع آقای آقا پور

ناظر اول آقای بلگوریان

ناظر دوم آقای اسمائیلی فر

منشی جلسه آقای جماعت

علیرضا کمیزی ، مدیر عامل شرکت در جمع صاحبان سهام شرکت گفت: این شرکت برنامه افزایش سرمایه ای در دستور کار ندارد ولی یکی از الزامات شرکت افزایش سرمایه است.

وی ادامه داد: برنامه توسعه تکنولوژی،نوآوری با توجه به شرایط بازار و رقبا و لزوم انجام صادرات تولید اویل کولر موتور EF7،با توجه به این که پیش بینی می شود.رادیاتورهای، اکسپندی در حوزه کشورهای CIS از استقبال خوبی برخوردار باشد ، لذا تولید انبوه 6 مدل رادیاتورهای اکسپندی برای خودروهای GAZelle و VOLGA دردستور کار قرار دارد.همچنین ارتقاء سیستم تست نشتی رادیاتورها از روش موجود (تست تر ) به روش خشک در برنامه شرکت است.

وی افزود: راه اندازی خط اکسپند برای افزایش تنوع محصولات صادراتی و تولید بیش از 10 مدل رادیاتور اکسپندی در دستور کار است.

وی افزود: کشورهایی که قابلیت اولیه برای ورود به آن ها را داشتیم انتخاب و پورپزال جامعی از اطالعات این کشورها تهیه شد و برنامه ریزی جهت ورود به بازار این کشورها نیز انجام شد که در مرحله بعدی می بایست بازاریابی جهت ورود و فعالیت در این کشورها انجام شود.

کمیزی گفت: انجام تحقیقات وسیع میدانی در بازار کشور عراق در شش سرفصل رادیاتورهای خودروهای تجاری،دیزل ژنراتورها،رادیاتورهای خودروهای ایرانی،رادیاتورهای خودروهای کشاورزی،رادیاتورهای خودروهای غیرایرانی،رادیاتورهای مورد نیاز نهادهای دولتی و با این هدف مشتریان زیادی در این کشور شناسایی و با آن ها مذاکره شد و با اجرای سیاست ها و استراتژی ها در حال آغاز فعالیت با این مشتری های می باشیم که برنامه شروع تجارت با آن ها برای ابتدای سال ۹۶ است.

وی گفت: با توجه به این که درآمد فروش در سال95نسبت به 94 افزایش 5درصدی را تجربه نموده است این افزایش درسودعملیاتی شرکت تاثیر چشمگیری نداشته که رقابتی بودن شدید بازار و عدم افزایش قیمت فروش را می توان عامل اصلی شمرد. البته نباید از نقش تامین نقدینگی این افزایش درآمد درجریان عملکرد تولیدی شرکت هم غافل شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24