Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در گیشا واحد نوساز زیر ١٢٠ متر مربع با میانگین قیمت ٨ تا ٩ میلیون تومان در متر مربع برای فروش فایل می شود. در همین محله قیمت فروش واحدهای چند سال ساخت حول و حوش متر مربعی ٧ تا نزدیک ٨ میلیون تومان است...

فاصله قیمت آپارتمان های نوساز و چندسال ساخت چقدر است؟

اختلاف قیمت فروش واحدهای نوساز و آپارتمان های چند سال ساخت در مناطق مختلف تهران، از ١٠ تا ١٨ درصد در نوسان است.
به گزارش بورس24 ، بیشترین فاصله قیمتی بین دو گروه سنی آپارتمان یعنی واحدهای کلید نخورده و واحدهای ٥ تا ١٠ سال ساخت، متعلق به سه منطقه دو، چهار و پنج است.
در حال حاضر در این سه منطقه تهران که نزدیک به ٣٠ درصد کل معالات خرید در آن ها انجام می شود، سازنده ها قیمت واحدهای نوساز را حدود ١٥ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داده اند در حالی که قیمت فروش سایر واحدها حداکثر ١٠ درصد افزایش یافته است.
با این حال میزان تخفیف ها بر سر میز امضای قرارداد نیز افزایش یافته است که این از شکننده بودن قمیت های موجود در فایل های فروش حکایت دارد.مشاوران املاک آرام ترین مناطق در بازار مسکن تهران را مناطق جنوبی می دانند.
در حال حاضر در برخی محله ها قیمت فروش آپارتمان به شرح زیر است:
در گیشا واحد نوساز زیر ١٢٠ متر مربع با میانگین قیمت ٨ تا ٩ میلیون تومان در متر مربع برای فروش فایل می شود. در همین محله قیمت فروش واحدهای چند سال ساخت حول و حوش متر مربعی ٧ تا نزدیک ٨ میلیون تومان است.
در نیاوران، فایل نوساز با قیمت متر مربعی ١٥ میلیون تومان از جمله فایل های حال عرضه به خریداران است. واحد چند سال ساخت در این محله متر مربعی حول و حوش ١٣ میلیون تومان، قیمت گذاری می شود.
در مناطق ٤ و ٥ نیز واحدهای ٥ تا ١٠ سال ساخت در محله های مناسب و ساختمان های با ظاهر مناسب ، با قیمت متر مربعی ٥ میلیون تا ٦ میلیون تومان در بنگاه ها فایل می شود.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24