Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

«شسپا» بابت بخشی از طلب از شرکت هم گروه راهبران جوان آرمان، دو فروند کشتی از آن شرکت دریافت نموده است که طی مزایده در سال جاری واگذار خواهد نمود...

نفت سپاهان به جای طلب های خود کشتی گرفت / سود نقدی مجمع ؛ ۴٠ تومان

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ مجمع نفت سپاهان امروز 40 تومان سود به ازای هر سهم تقسیم کرد. در این مجمع اعلام شد احتمال دریافت بخشی از مطالبات سنواتی ارزی از شرکت ملی نفت در سال جاری وجود دارد.

همچنین اعلام شد که شرکت در سه ماهه، 105 درصد از بودجه پیش بینی شده را از نظر فروش پوشش داده است.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نفت سپاهان با حضور بیش از 90 درصد از سهامداران برگزار شد. در این جلسه آقای بنی شریف به عنوان رئیس مجمع و آقایان کریمی و موسوی به عنوان ناظر انتخاب شدند.

در مجمع «شسپا» چنین نکات مهمی اعلام شد:

**شرکت از بزرگترین تولیدکنندگان روغن پایه گروه 1 در کشور و خاورمیانه می باشد و در سال 95 توانست رشدی 13 درصدی را در مبلغ ریالی صادرات رقم بزند. از سیاست های شرکت در سال گذشته، عدم فروش اعتباری در بخش صادرات بود به گونه ای که فروش اعتباری شرکت از 270 میلیارد تومان به 33 میلیارد تومان کاهش یافت. همچنین سهم فروش محصول نهایی و فرآیند از 86 هزار تن سال 94 به بیش از 95 هزار در تن در سال 95 رسید.

**در سال گذشته شرکت 6 محصول جدید در حوزه روغن های نهایی به بازار ارائه نمود. از دیگر برنامه های شرکت گسترش همکاری با مجموعه های خودرویی نظیر ایساکو بود. با توجه به سیاست های شرکت پخش مویرگی در استان تهران، خوزستان و خراسان رضوی پی گیری شد.

**شرکت در نظر دارد تا جهت گسترش فعالیت های خود با برندهای مطرح بین المللی همکاری داشته باشد بدین منظور تا پایان سال جاری با شرکت هایی از آلمان و ایتالیا قرارداد همکاری امضا خواهد شد.

**از طرح های مدنظر شرکت که دارای ارزش افزوده بالا می باشد، پروژه frw می باشد که طی آن 80 هزار تن اسلک واکس 500 دلاری به پارافین زیر یک درصد با ارزش 1100 دلار در هر تن تبدیل خواهد شد. امکان سنجی طرح فوق با مشاوره شرکت EDL آلمان در حال انجام است.

**شرکت در سال 95 موفق شد تا 91 میلیارد تومان بخشودگی بابت جرایم مالیاتی سال های گذشته اخذ نماید و ضمن تهاتر بخشی از مالیات برارزش افزوده فروش، موانع تمدید کارت بازرگانی و دریافت تسهیلات را مرتفع نماید.

**نفت سپاهان در سه ماهه نخست سال 96، بیش از 105 درصد از بودجه مقداری و مبلغی فروش سه ماهه را پوشش داده است که با ادامه روند فعلی می توان انتظار تعدیل مثبت در عملکرد سال جاری شرکت را داشت.

**شرکت در سال گذشته روغن پایه SOC4 را تولید کرده است که به ادعای مدیریت شرکت گریدی بین 2 تا 3 دارد و در سال جاری به بازار معرفی می شود.

**این شرکت دارای مطالبات سنواتی ارزی بالغ بر 100 میلیارد تومان از شرکت ملی نفت می باشد که در سنوات گذشته بابت واردات بنزین تحت درخواست ستاد ویژه اقتصادی صورت گرفته است. این مطالبات با دلار حدود 1000 تومانی تسعیر شده است و در صورت وصول می تواند از محل تسعیر ارز سود قابل توجهی را نصیب شرکت نماید.

**«شسپا» بابت بخشی از طلب از شرکت هم گروه راهبران جوان آرمان، دو فروند کشتی از آن شرکت دریافت نموده است که طی مزایده در سال جاری واگذار خواهد نمود.

**شرکت نسبت به پرداخت مالیات سال 91 به دیوان عدالت اداری شکایت کرده است.

**در سال گذشته هزینه حمل محصولات شرکت افزایش یافته است . بخشی از این افزایش بدین دلیل بوده است که شرکت برای مدیریت بازار، در برخی مواقع از کشتی ها به عنوان مخزن هم استفاده نموده است که سبب شده هزینه های جانبی افزایش یابد.

**در انتهای جلسه روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی و موسسه داریا روش به عنوان حسابرس انتخاب شد. مبلغ 300 میلیون تومان به عنوان پاداش و حق حضور 1.6 میلیون تومان تعیین شد. همچنین 40 تومان سود به ازای هر سهم تقسیم شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24