Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از ٢تا۵شهریور ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

استاندار خراسان رضوی خبر داد/ تعداد شرکت های حاضر در نمایشگاه مشهد بیش از سه برابر شد

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه مشهد در مورد این نمایشگاه به خبرنگار بورس24 گفت: این نمایشگاه در راستای شناساندن قابلیت‌های نهاد های مالی داخلی و خارجی برگزار می‌شود.در این نمایشگاه ارکان بازار سرمایه، بانک‌ها، موسسات تأمین مالی، شرکت‌های فعال بازار سرمایه، شرکت‌های بورسی، کارگزاری‌ها، نهادهای سرمایه‌گذاری، ستادهای سرمایه‌گذاری استان‌ها، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نیز مجریان و دست‌اندرکاران طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه گذاری کشور در بخش‌های بازار سرمایه، انرژی، گردشگری، مسکن و عمران و شهرسازی حضور خواهند داشت که می تواند فرصت خوبی برای شناختن و معرفی این شرکت ها در زمینه بورس و بازار سرمایه باشد.

استاندار خراسان‌ رضوی اهداف مهم نمایشگاه را تعاملات داخلی و بین المللی دانست و ادامه داد: فرهنگ‌سازی عمومی و بالابردن سواد مالی همه قشر های جامعه، ارتقاء صنعت مالی کشور و بالابردن سطح تعاملات بین شرکتی و ارتقاء سطح تعاملات بین‌المللی صنعت مالی ایران با کشورهای همسایه از جمله اهداف مهم نخستین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری است.

وی گفت: سال گذشته این نمایشگاه برای نخستین بار با هدف احیای فضای سرمایه گذاری در خراسان رضوی، آشنایی مردم با فرآیندهای سرمایه گذاری در بورس، بانک، جلوگیری از سرمایه گذاری های پراکنده و جذب سرمایه های خرد برگزار شد.

رشیدیان عنوان کرد: سال گذشته در این نمایشگاه اقتصادی، ٢٨ شرکت شامل شرکت های سرمایه گذاری، شرکت های بیمه و درجه یک بورس کشور، بانک ها و موسسات مالی، اعتباری معتبر حضور داشتند که در نمایشگاه سال جاری این عدد از مرز ١٠٠ شرکت عبور خواهد کرد.

استاندار خراسان‌رضوی ابراز امیدواری کرد که برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد مقدس با مشارکت تمام دست‌اندرکاران، گامی رو به جلو در راستای اعتلاء و انعکاس هرچه بیشتر توانمندی‌های شرکت‌های حاضر در داخل و حوزه بین‌الملل باشد.

دومین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از 2 تا 5 شهریور ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24