Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع شرکت ١٣٠ میلیارد تومانی عمران و توسعه شاهد روز یکشنبه گذشته ١٨٠ ریال سود نقدی تقسیم کرد.این تقسیم سود ٨۵ درصدی در کنار اعلام پیشرفت های قابل اعتنا در پروژه ها با استقبال سهامداران مواجه شد.هومن مشعشعی مدیرعامل «ثعمرا» درباره آخرین وضعیت پروژه ها توضیح می دهد...

«ثعمرا» ؛ از مجمع راضی کننده تا خبرهای خوب مدیرعامل از پیشرفت پروژه ها

عمران و توسعه شاهد با رونمایی از پروژه های مجتمع گردشگری چمستان، شهرک ناز، مجتمع تجاری ملارد، اراضی 17هکتاری اهواز، اراضی منطقه آزاد ارس ، زمان بهره برداری از این پروژه های خود را هم اعلام کرد.

هومن مشعشعی، مدیر عامل شرکت عمران و توسعه شاهد در خصوص وضعیت پروژه های این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: پروژه های مجتمع گردشگری چمستان، شهرک ناز، مجتمع تجاری ملارد، اراضی 17هکتاری اهواز، اراضی منطقه آزاد ارس  جزء برنامه های شرکت است.

وی در مورد پروژه مجتمع گردشگری چمستان گفت: در مورد این پروژه با توجه به مقیاس بزرگ آن و حجم عظیم منابع مالی مورد نیاز، مذاکراتی با سرمایه گذاران در مورد مشارکت و اجرای پروژه به صورت مرحله ای در جریان است که شرکت مصمم است با همکاری و مشارکت این پروژه را پیش ببرد.

به گفته وی ، پروژه شهرک ناز  که مشتمل بر احداث واحد های مسکونی در قطعات زمین  به مساحت کل 150هزار  متر مربع می باشد. مذاکرات با شریک سرمایه گذار انجام شده که با نهایی شدن توافقات ، مرحله اجرای پروژه طی سال جاری آغاز خواهد شد.

مشعشعی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مجتمع تجاری ملارد در سال جاری  گفت: این پروژه که شامل مجتمع تجاری، هایپرمارکت ، فود کورت  ،شهربازی و سایر کاربری های مرتبط است در اراضی موسوم به شهرک آسمان ملارد طراحی شده، که طی سال جاری پروانه ساخت اخذ خواهد شد و عملیات اجرائی آن نیز آغاز خواهد شد.

آخرین خبر ار اراضی ارس و اهواز ...

وی در خصوص اراضی اهواز و ارس توضیح داد: پیگیری های لازم برای اخذ توافق با دستگاه های مسئول به منظور فراهم آوردن مقدمات ساخت و ساز در این اراضی و همچنین مطالعه به منظور تعیین بهترین شیوه بهره برداری از این اراضی در جریان است. توافقات اولیه با شهرداری و اخذ کمیسیون ماده 5طی سال جاری در دست برنامه است.

 به گفته وی ، با توجه به اخذ توافقات لازم با منطقه آزاد ارس در خصوص تعریف کاربری های متنوع از جمله هتل، بیمارستان، تجاری ، در سال 95، اخذ اسناد ثبتی و همچنین با عنایت به مقیاس بالای پروژه (46هکتار) بررسی جامع اقتصادی و فنی در این خصوص در سال جاری در دست انجام می باشد. که برنامه آتی پروژه پس از اتمام مطالعات مشخص و اعلام خواهد شد.

 مدیر عامل «ثعمرا» در خصوص سایر فرصت های جدید سرمایه گذاری گفت: فرصت های ارزشمند سرمایه گذاری به صورت مستمر و با جدیت توسط شرکت رصد شده  و پروژه های جدید مورد مطالعه قرار می گیرند. این پروژه ها اعم از خرید یا مشارکت یا قرار دادهای مدیریت ساخت، بعد از انجام مطالعات دقیق  ارزیابی احتمالی آن ها مورد قضاوت قرار می گیرند. در حال حاضر چندین پروژه از جمله مشتمل بر پروژه هائی در منطقه آزاد اروند در سطح شهر تهران، در دست مطالعه قرار دارد که در صورت مقرون به صرفه بودن، اجرای آن ها در اولویت قرار خواهند گرفت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24