Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر عامل این شرکت در مجمع گفت: در تلاش خواهیم بود تا بتوانیم از بازار توافقی به بازار بالاتر آمده و در این راستا، مقررات را رعایت خواهیم کرد تا بتوانیم هر چه سریع تر وارد بازار بالاتر شویم...

اخبار مجمع وآرین را اینجا بخوانید

بورس24 : مدیر عامل شرکت توسعه اقتصادی آرین در سخنانی گفت: شرکتدر تلاش است تا بتواند،از بازار توافقی به بازار بالاتر آمده و در این راستا، ما مقررات را رعایت خواهیم کرد تا بتوانیم هر چه سریع تر وارد بازار بالاتر شویم. 

اهم اخبار این مجمع به نقل از سخنان مدیر عامل به شرح زیر است: 

برنامه های آتی شرکت؛ به روز رسانی سبد دارایی ها با در نظر گرفتن دیدگاه های مناسب سرمایه گذاری، بررسی املاک و‌ مستغلات به منظور اجرای تاسیس شرکت ساختمانی وفروش سرمایه گذاری های کوتاه مدت در دستور کار خواهد بود.

اصلاح پرتفوی سرمایه گذاری یکی از موارد مهم برای این موضوع از دیدگاه ما خواهد بود.

در نظر داریم تا تسهیلات بانک دی را یک جا تسویه کنیم، تا هزینه مالی کاهش یابد.

این تسویه باید حداکثر تا ۹ ماهه طی سال مالی جاری صورت پذیرد.

مسئله هزینه های مالی سنگین شرکت در سال ۹۶ رفع خواهد شد و ما شاهد این مسئله در مجمع سال آتی نخواهیم بود‌.

درآمد حاصل از وارادات چای به اندازه ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

این مجمع در نهایت به تقسیم سود۷۰ ریالی به ازای هر سهم رای مثبت داد.

خبر تکمیلی...

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه اقتصادی آرین با حضور بیش از 80 درصد سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه علی اصغر یامی مدیر عامل شرکت گزارش هیئت مدیره را قرائت کرد و گفت: شرکت در سال 95 با توجه به دلیل رکود اقتصادی توانست عملکرد مثبتی را داشته باشد. این شرکت در حوزه های مختلف سرمایه گذاری کرده و در نظر دارد تا سرمایه گذاری های کوتاه مدت خود را به فروش برساند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه شرکت در سال مالی مورد گزارش تغییر در ترکیب سهامداری را داشت. این می تواند موجبات تغییر در سیاست های هیئت مدیره رافراهم آورد. اما باید صبر کرد تا این سیاست ها به جزئیات مشخص شود. سپس در اختیار سهامداران قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه های آتی شرکت عنوان کرد: بروز رسانی سبد دارایی ها با در نظر گرفتن دیدگاه های مناسب سرمایه گذاری، افزایش بازده سرمایه گذاری ها، بررسی املاک و مستغلات به منظور اجرای تاسیس شرکت ساختمانی سوداور، فروش سرمایه گذاری های کوتاه مدت با بازده انتظاری اندک و با نقدشوندگی کم و تبدیل وجوه حاصل به سرمایه گذاری های مناسب تر در صنعت پیشرو و استفاده از فرصت های بازار از برنامه های آتی شرکت محسوب می شود.

وی در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص میزان درامد حاصل از واردات چای گفت: این واردات به اندازه 800 میلیون درامد ناخالص برای شرکت به همراه داشت.

در ادامه جلسه بازرس قانونی گزارش حسابرس را قرائت کرد و اظهار نظر مقبول را نسبت به صورت های مالی ارائه کرد.

یامی مدیرعامل شرکت در پاسخ به بند حسابرس مبنی بر هزینه مالی زیاد از بانک دی گفت: این هزینه مالی بالا بوده و بهره ای در حدود 30 درصد را به شرکت تحمیل کرده، اما شرکت طی مذاکره با بانک دی توانسته به این توافق برسد که چنانچه کل وام تا پایان نیمه اول سال جاری تسویه شود هزینه بهره کمتری از شرکت گرفته شود به همین دلیل شرکت در نظر دارد تا این وام را کلا تسویه کند تا از این طریق هزینه مالی تحمیلی به شرکت کم شود. همچنین سایر وام های شرکت به وام های با تسهیلات ارزان قیمت تر تبدیل شود.

در ادامه زارع نماینده سهامدار عمده و رئیس مجمع در خصوص سوال سهامداران برای افزایش سرمایه گفت: فعلا چنین برنامه ای برای شرکت توسعه اقتصادی آرین وجود ندارد. ضمن اینکه مشکل هزینه های مالی شرکت تا پایان سال 96 رفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص درصد سهامداری در سرمایه گذاری ها گفت: میزان درصد سرمایه گذاری در شرکت بازرگانی پتروشیمی 2 و در سرمایه گذاری ایران 8 درصد است.

وی درباره ورود به بازار بالاتر توضیح داد: شرکت در تلاش تا بتواند به بازار بالاتر بیاید، در حال حاضر باید خود را با استانداردهای مورد نظر تطبیق دهیم. به عنوان مثال پرتفوی سرمایه گذاری شرکت باید اصلاح شود. الزامات مدنظر در حال شکل گیری بوده و این مهم اجرایی خواهد شد.

در پایان نیز به ازای هر سهم 70 ریال سود بین سهامداران تقسیم شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت رسید.

اعضای هیئت مدیره انتخابی به شرح زیر هستند:

شرکت سهم یاسان بهداد

شرکت توسعه ابنیه حافظ

شرکت توسعه تجارت داتام

شرکت آرین گستر سبز تابان

شرکت امین رهیافت کوشا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24