Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع شرکت ارتباطات سیار ایران، افزایش سرمایه این شرکت را تصویب کرد.

تصویب افزایش سرمایه همراه در مجمع

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ارتباطات سیار ایران با حضور بیش از ۹۰ درصدی سهامداران،تشکیل شد.

هیات رئیسه:

رئیس مجمع آقای بقائی

ناظر اول آقای بیگدلی نماینده شرکت مخابرات ایران

ناظر دوم آقای نور بخش معاون مالی و تدارکاتی همراه اول

در مجمع امروز همراه اول افزایش سرمایه ۲۰۰درصدی مصوب شد . این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی تصویب شد.

گفتنی است که، در این مجمع سرمایه شرکت از ۴۰۰میلیارد تومان به ۱۲۰۰میلیارد تومان رسید که ۵۶۰میلیارد تومان آن از محل مطالبات و آورده نقدی بود که امروز مصوب شد و ۲۴۰میلیارد تومان آن نیز قرار شد ظرف مدت یک سال در اختیار هیات مدیره مصوب شود.

مروری به مجمع عادی شرکت...

وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: شرکت ارتباطات سیار ایران برنامه 5 ساله ای برای توسعه در سال 91 چیده بود که این برنامه در سال 95 به اتمام رسید و اجرایی شد. سال 95 یکی از بهترین سال های عملکردی ارتباطات سیار ایران بود.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت ما شاهد توسعه بازار همراه اول بودیم به گونه ای که سهم بازار این شرکت از 58 درصد به 60 درصد رسید. روند رضایت مشتری در سال 95 نیز فزایش یافت. همچنین اقدامات زیادی برای توسعه زیرساخت ها صورت گرفت. خدمات IVR، مرکز تماس، خدمات همراه من، مشتریان سازمانی در دفاتر و... نیز توسعه و زیرساخت سازی شد.

وی افزود: در نظر داریم تا زیرساخت های شرکت را برای حمایت از استارتاپ ها نیز آماده کنیم تا بتوانیم در آینده از این حوزه نیز بهره برداری نمائیم. ضمن اینکه در سال 95 موفق به توسعه شبکه 100 هزار سایت 4G نیز صورت گرفت ضمن اینکه پروژه HSE نیز برگزار شد. توسعه نسل دوم، سوم و چهارم اینترنت نیز صورت گرفت. توسعه نسل 4 در سال 95 بسیار موفقیت آمیر بوده به گونه ای که در حال حاضر 1400 سایت در ایران به فعالیت اقدام می کنند.

صدوقی عنوان کرد: در شرکت همراه اول روند ترافیک دیتا در شبکه رشد قابل توجهی داشته است که این رشد در سال های آتی نیز ادامه خواهد داشت. از جمله اقدامات مالی شرکت همراه اول پیاده سازی موفق پروژه ERP درایران بوده، همچنین شرکت توانسته رشد درامد عملیاتی، غیرعملیاتی، سود خالص و ناخالص خود را در سال 95 افزایش دهد. در نظر داریم تا وارد حوزه اینترنت اشیا شویم. این حوزه در آینده حرف اول را خواهد زد.

وی خبر داد: شرکت در نظر دارد تا فاینانس 5 ساله ای را با نرخ 5 درصد اجرایی کند که این موضوع نیز در مراحل پایانی خود است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24