Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

دنبال راهکاری هستیم تا شرایط بهبود یابد و تمام گزینه ها باید مورد بررسی قرار گیرد اما پیش از آن باید گزارش هیئت مدیره در خصوص وضعیت شرکت و گزارش حسابرسی مورد بررسی قرار گیرد.

مجمع فارسیت درود به حد نصاب نرسید

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ مجمع فارسیت درود بر مبنای آگهی منتشر شده امروز ساعت 11در محل شرکت سیمان فارس و خوزستان باید برگزار می شد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن این مجمع تشکیل نشد و اعضای هیئت رئیسه اعلام کردند که مجمع برگزار نخواهد شد.

هنرور عضو هیئت مدیره این شرکت در حاشیه این مجمع در پاسخ به سوال برخی سهامداران گفت: شرکت کاملا تعطیل است و هیچ فعالیتی ندارد، این عوامل ناشی از نقدینگی ناکافی شرکت است که اگر برنامه برای تولید احتمالی هم داشتیم با این وجود این امکان فراهم نیست.

تا کنون 23 نفر از پرسنل را بازنشست کردیم و 43 نفر فعلا کارمند داریم و صرفا تلاش شده است شرکت دچار ضرر و زیان مضاعف نشود.

وی ادامه داد: شرکت تحت شمول ماده 141 قرار دارد وبا زیان انباشته، بدهی و توقف تولید روبرو است، از نظر درآمدی بدون درآمد است و سیمان فارس و خوزستان مساعدت های بسیاری در راستای کمک به هزینه های شرکت نموده است، سهامداران تامل کنند تا مجمع در 14 تیرماه برگزار شود و پس از آن طی یک مجمع فوق العاده در خصوص شمول ماده 141 این شرکت تصمیم گیری خواهد شد.

نماینده سهامدار سیمان فارس و خوزستان در خصوص سوال برخی از سهامداران مبنی بر برنامه افزایش سرمایه سفارود گفت: این موضوع مطرح نیست و از سوی هیئت مدیره هم طرحی ارائه نشده است. دنبال راهکاری هستیم تا شرایط بهبود یابد و تمام گزینه ها باید مورد بررسی قرار گیرد اما پیش از آن باید گزارش هیئت مدیره در خصوص وضعیت شرکت و گزارش حسابرسی مورد بررسی قرار گیرد. نتیجتا بایدمجمعی فوق العاده پس از مجمع عادی برگزار شود تا نتایج نهایی دریافت شود و به تصمیم گیری در خصوص ادامه فعالیت توقف یا انحلال شرکت گرفته شود، معمولا سیاست هلدینگ مبنی بر انحلال نبوده است و باید تصمیم گیری در این خصوص به مجمع فوق العاده موکول شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24