Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

لازم است، بهبود کیفی خدمات، توسعه خدمات ارزی و ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک، مورد توجه مدیران ارشد پست بانک، قرار بگیرد...

مدیر عامل پست بانک: می‌ توانیم مفید باشیم

بورس24 : خسرو فرحی مدیر عامل پست بانک در جلسه شورای اداری مدیریت شعب منطقه یک تهران، در سخنانی گفت: ماهیت وجودی پست‌ بانک ‌ایران و اثر گذاری آن با توجه به حضور چشمگیر در سطح کشور به ویژه مناطق روستائی و کم‌ برخوردار بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در همین راستا شاهد انعقاد قراردادهای متعدد با صندوق توسعه ملی جهت خدمت‌ رسانی به هموطنان هستیم. وی ضمن اشاره به فعالیت این بانک به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT و خرده‌ بانکدار کشور افزود: باید با حضور گسترده، فعال‌ تر و خدمت‌ رسانی بیشتر در حوزه ICT و حمایت از مشاغل و کسب و کارهای خرد، بازار هدف خود را بیش از پیش توسعه دهیم.

فرحی با اشاره به اولویت دادن دولت به پست‌ بانکایران برای حضور مؤثر در حوزه ICT، بر استفاده مناسب از این ظرفیت قانونی تأکید کرد و گفت: قطعاً با خرد جمعی و هم‌ افزائی بیشتر، همسوئی واحدهای ستادی و اجرائی می‌ توانیم مفید باشیم. مدیر عامل پست ‌بانک ‌ایران در ادامه یکپارچه‌ سازی سامانه‌ های بانک و استقرار نرم‌ افزار جدید را مثبت ارزیابی کرد و خواستار بهره‌ مندی از ظرفیت‌ موجود شد.

فرحی همچنین بر ارتقاء بانکداری الکترونیک با توجه به اینکه به عنوان بانک عامل دولت الکترونیک نیز انتخاب شده است، تأکید کرد. وی با اشاره به عبور از دوره گذار بانک و قرار گرفتن در سیر پیشرفت برای دستیابی به اهداف عالیه بانک ادامه داد: این مهم با تلاش صادقانه، دوستی و همدلی تمام مجموعه کسب شده است و از آنجا که خدمات ما توسط واحدهای اجرائی به عموم مشتریان عرضه می‌ شود، کارکنان باید در خدمت اهداف بانک عمل کنند.

فرحی با اشاره به نقش اساسی و حمایتی مدیران ارشد در خدمت به بانک برای رسیدن به اهداف آن بر ضرورت تلاش مضاعف و نظارت آنان و اثرگذاری بر تصمیم‌ گیری‌ های مجموعه تأکید کرد و افزود: بهبود کیفی خدمات، توسعه خدمات ارزی، ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک و خدمات اعتباری باید مورد توجه واقع شود.

وی بر اهمیت گردش شغلی در شعب، اهتمام بر بانک داری شرکتی، سلامت اداری، اعتبارسنجی و رعایت قوانین و مقررات، برگزاری دوره‌ های آموزشی تخصصی ویژه بخش‌ های اجرائی، تأمین امکانات و تجهیز شعب، خدمات اعتباری،‌ کاهش مطالبات،‌ نیروی انسانی و تفویض اختیار به رؤسای شعب تأکید و اظهار داشت: تعیین تکلیف فروش اموال و املاک تملیکی و توسعه خدمات و ابزارهای جدید بانک داری الکترونیک در اولویت فعالیت‌ های بانک است.

صباغی عضو هیات‌ مدیره پست بانک نیز با تاکید بر تلاش مضاعف جهت تحقق اهداف تعیین شده گفت: خوشبختانه با توجه به جایگاه بانک در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شبکه بانکی کشور، بسترهای لازم برای جذب منابع فراهم شده و همه باید تلاش کنیم تا از این فرصت استفاده کنیم.

گفتنی است، همچنین در این جلسه مدیران امور بانک در خصوص درآمد و هزینه، ارتقاء مسیر شغلی، مباحث امنیتی، گشایش LC و دیگر موارد، مطالبی را بیان کردند و رؤسای شعب منطقه یک نیز‌ دیدگاه‌ ها و نظرات خود را در خصوص مشکلات موجود و ارتقاء جایگاه بانک ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24