Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در مجمع امروز بانک حکمت اعلام شد:این نرم افزار با سرمایه گذاری حدود ٦-٧ میلیارد تومان کلید خورده و به مرحله نهایی رسیده است روزانه حدود١٠ میلیون تومان هم گردش مالی دارد اما بنا به ملاحظات موجود و شرایط حاکم بر فضا مجازی نتوانستیم آن را پیش از بررسی های سازمان های مرتبط رونمایی کنیم که احتمالا این نرم افزار عید فطر رونمایی خواهد شد/مجمع امروز بانک حکمت ٦٠٠ میلیارد تومانی شدن بانک را تصویب کرد و مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان ٤٠٠ میلیارد تومان را نیز به هیئت مدیره واگذار کرد...

بانک حکمت یک نرم افزار جدید رو می کند

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک حکمت ایرانیان صبح پنجشنبه به منظور تصویب افزایش سرمایه برگزار شد.
به گزارش بورس24 ، در این جلسه عباس عسگر زاده مدیر عامل بانک حکمت در خصوص افزایش سرمایه گفت: با توجه به مجوزهای اخذ شده سرمایه بانک از ٤٠٠ میلیارد تومان به ١٠٠٠ میلیارد تومان طی دوسال عملیاتی شد. براساس مجوز بانک مرکزی در نظر داشتیم در مرحله اول سرمایه بانک را از ٤٠٠ به ٨٠٠ افزایش دهیم و در مرحله بعدی سرمایه بانک به ١٠٠٠ میلیارد تومان افزوده شود.اما پس از جلسات با سازمان بورس مقرر شد افزایش سرمایه در مرحله اول ٢٠٠ میلیاردی باشد بنابراین سرمایه بانک در سال ٩٦ به ٦٠٠ میلیارد خواهد رسید و سال آینده سرمایه بانک ١٠٠٠ میلیاردی خواهد شد، ضمنا پروسه ثبت حق تقدم تا زمان مجمع عادی به سرانجام نخواهد رسید و مجمع عادی سالانه با سرمایه ٤٠٠ میلبارد تومان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: ترجیح بر این بود که هر دو مجمع عادی و فوق العاده با هم برگزار شود اما به دلیل این که زمان ٦٠ روزه مجوز روبه اتمام بود در تاریخ فعلی ملزم به برگزاری شدیم.
مدیر عامل بانک در خصوص نرم افزار «دیدی بود» هم گفت: این نرم افزار با سرمایه گذاری حدود ٦-٧ میلیارد تومان کلید خورده و به مرحله نهایی رسیده است روزانه حدود١٠ میلیون تومان هم گردش مالی دارد اما بنا به ملاحظات موجود و شرایط حاکم بر فضا مجازی نتوانستیم آن را پیش از بررسی های سازمان های مرتبط رونمایی کنیم که احتمالا این نرم افزار عید فطر رونمایی خواهد شد.
عسگر زاده در خصوص پروژه باغ بهشت گفت: این پروژه ١١٦٥ واحد در ١٤ برج است و پروژه به صورت باغ برج است زمین و پروانه آن متعلق به بنیاد تعاون ارتش است و ٩٦.٨ درصد از برج ها تکمیل و ٦٤.٣ درصد از فضا سازی ها انجام شده است تا کنون٥٧٤ واحداز این پروژه فروش رفته است و شهریور ماه این پروژه به طور کامل به بهره برداری خواهد رسی.
مجمع امروز بانک حکمت ٦٠٠ میلیارد تومانی شدن بانک را تصویب کرد و مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان ٤٠٠ میلیارد تومان را نیز به هیئت مدیره واگذار کرد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24