Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع پاکدیس : شرکت در حال حاضر برنامه افزایش سرمایه نداشته و ندارد و یا افزایش ظرفیت و طرح توسعه خاصی ندارد. البته در خصوص بهینه سازی خطوط شرکت برنامه هایی در دستور کار دارد. همچنین توسعه ناوگان فروش با استفاده از فروش مشارکتی (هیبریدی)، تولید محصولات جدید از قبلی روغن کنجد و رب، تنوع بخشی به بسته های موجود محصولات، ارتقاء به بسته بندی های موجود محصولات، ارتقاء کیفیت محصولت فعلی در برنامه شرکت است...

توزیع ٧میلیارد تومان سود در مجمع پاکدیس

مجمع امروز شرکت پاکدیس با حضور 86.7درصد از سهامداران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، مجمع امروز پاکدیس 7میلیارد تومان معادل 25تومان به ازای هر سهم تقسیم کرد.

هیات رئیسه مجمع :

رئیس مجمع آقای آهنگر نماینده هلدینگ گسترش غذایی سینا

ناظر اول آقای مقدم نماینده بنیاد مستضعفان

ناظر دوم آقای قاسم زاده نماینده هلدینگ مالی سینا

دبیر مجمع آقای صمدی

ناصر صمدی، مدیر عامل شرکت پاکدیس گفت: شرکت در حال حاضر برنامه افزایش سرمایه نداشته و ندارد و یا افزایش ظرفیت و طرح توسعه خاصی ندارد. البته در خصوص بهینه سازی خطوط شرکت برنامه هایی در دستور کار دارد. همچنین توسعه ناوگان فروش با استفاده از فروش مشارکتی (هیبریدی)، تولید محصولات جدید از قبلی روغن کنجد و رب، تنوع بخشی به بسته های موجود محصولات، ارتقاء به بسته بندی های موجود محصولات، ارتقاء کیفیت محصولت فعلی در برنامه شرکت است.

وی افزود: استفاده از سیستم های یکپارچه تحت وب، تلاش برای خرید مواد اولیه مورد نیاز با بهترین کیفیت و کمترین قیمت موجود، حذف گلوگاه و استفاده از بالاترین ظرفیت دستگاه ها و تسهیلات کم بهره جزء برنامه های شرکت است.

مدیر عامل شرکت در مورد ورود به بازار کنسانتره نیز گفت: شرکت در سال 95 جهت فروش داخلی، 600تن پوره و 82تن کنسانتره تولید و به فروش رسانیده است که نسبت به سال 94به ترتیب 780درصد در خصوص فروش پوره و 134درصد در فروش کنسانتره رشد داشته است. درمورد فروش صادراتی نیز شرکت اقدام به صادر نمودن 500تن پوره نموده است که نسبت به سال گذشته 100درصد رشد داشته است.

صمدی در مورد برنامه های آتی مدیرتی شرکت نیز گفت: اصلاح و تکمیل ساختار تشکیلاتی ، ارتقاء کارکنان و اصلاح و تکمیل ساختار مالی در سال های آتی و ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت و توسعه دانش کارکنان و افزایش انگیزه و جامعه پذیری پرسنل در برنامه های این شرکت است.

به گفته وی، بهسازی ، اصلاح و تکمیل خطوط و ماشین آلات شرکت نیز با توجه به اینکه شرکت در حال حاضر محصول بسته بندی تتراپک را به صورت برون سپاری در خارج از شرکت تولید و عرضه می نماید در دستور کار دارد. به این ترتیب در سال جاری خطوط تتراپک مناسب خریداری و در محل شرکت نصب می گردد. همچنین کاهش هزینه نیروی انسانی خطوط تولید ماشین آلات پر ظرفیت شامل تونل پاتوریزاتور ، لیبل زن و ... با ظرفیت موجود خریداری و نصف می گردد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24