Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیر عامل «فسدید» گفت: شرکت با توجه به هزینه های مالی بالای خود نمی تواند سودی تقسیم نماید ولی امیدوار هستیم با موافقت با زیان ده بودن شرکت بخشی از هزینه های مربوط به قرارداد و سود بانکی مرتفع گردد. شرکت در سال ٩۴ اقدام به پیگیری برای موضوع ماده ١۴١خود و ورشکستی داشته که در صورت موافقت با ورشکستکی، به نفع شرکت خواهد بود. شرکت ٣٠میلیارد تومان سود ساخته اما ۶٠میلیارد تومان زیان انباشته دارد و باید هزینه های مالی شرکت کاهش یابد

مجمع بدون سود لوله و تجهیزات سدید

مجمع امروز لوله و تجهیزات سدید با حضور 63درصد از سهامداران امروز در تهران تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار بورس24 ، مجمع این شرکت به دلیل زیان انباشه سودی هم تقسیم نکرد.
در این جلسه هادی ترشیزی، مدیر عامل این شرکت در مورد وضعیت «فسدید» گفت: شرکت با توجه به هزینه های مالی بالای خود نمی تواند سودی تقسیم نماید ولی امیدوار هستیم با موافقت با زیان ده بودن شرکت بخشی از هزینه های مربوط به قرارداد و سود بانکی مرتفع گردد.
و ی افزود: شرکت در سال 94 اقدام به پیگیری برای موضوع ماده 141خود و ورشکستی داشته که در صورت موافقت با ورشکستکی، به نفع شرکت خواهد بود.
ترشیزی گفت: شرکت 30میلیارد تومان سود ساخته اما 60میلیارد تومان زیان انباشته دارد و باید هزینه های مالی شرکت کاهش یابد.
وی ادامه داد: پروژه های شرکت را می توان درسه قالب ، پروژه های جاری و پروژه های آتی تقسیم بندی کرد که با توجه به وضعیت موجود و حجم بالای نقدینگی مورد نیاز جهت تامین مواد اولیه ، عمده قراردادهای موجود به صورت قرار دادهای کارمزدی می باشد. این شرکت از محل پروژه های قبلی که عمدتا مربوط به پروزه آب رسانی غدیر می باشد بیش از 50هزار تن سفارش تولید دارد که با توجه به مشکلات نقدینگی کارفرما در طول سال 95 تقریبا بلا اقدام مانده است.از سوی دیگر در قالب قرارداد کارمزدی آبرسانی غدیر بیش از 35 هزار تن از این قرار داد ها با شرایط فعلی مقرون به صرفه می باشد که در صورت تامین مواد اولیه از سوی کارفرمایان ، پروژه ها مجددا اجرایی خواهند شد. بیش از 20هزار تن از قرار داد 47000تنی آب و فاضلاب تهران نیز باقیمانده که با کمیت بسیار کم با توجه به مشکلات نقدینگی کار فرما در جریان است و ما امیدواریم با بهبود شرایط مالی پروژه این قرار داد در سال 96 خاتمه یابد.

مدیر عامل سدید در مورد پروژه  انتقال آب نیز گفت:  با توجه به گستردگی پروژه انتقال آب خلیج فارس به گل گهر پیش بینی می شود حجم بیشتری از پروژه مذکورجهت سال 96 با بهبود شرایط مالی کارفرما جذب شرکت گردد.از جمله پروژه های دیگر پروژه ، آب رسانی جنوب شرق به طول 227 کیلومتر و خط دوم آب رسانی آب یزدبه طول 811 کیلومتر می باشد که تأمین مواد اولیه این پروژه ها و دیگر پروژه های آب رسانی مربوط به آبفای تهران،آب اصفهان، آب آذربایجان شرقی، آب فارس، آب کرمان، آب چهارمحال بختیاری، آبفای هرمزگان و ... توسط شرکت آب و فاضلاب کشور با سرمایه گذاری بانک پارسیان و بانک سپه فعال خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24