Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

اعضای قبلی هیئت مدیره بانک تجارت، علیرضا اکبری ماسوله، مهدی راعی، سید مجتبی فهیم هاشمی، محمد ابراهیم مقدم نودهی و رضا دولت آبادی بودند که تمام این افراد به جز مقدم نودهی از هیئت مدیره بانک خداحافظی کردند، برخی اخبار غیر رسمی خبر از تغییرات مدیرعامل بانک هم دارد که این اخبار از سوی مسئولین حاضر در مجمع تایید نشد...

خانه تکانی اساسی در بانک تجارت / همه اعضای هیات مدیره رفتند!

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک تجارت به منظور تعیین اعضای جدید هیئت مدیره این بانک با حضور ٨١ درصدی سهامداران عصر امروز در تهران تشکیل جلسه داد.
به گزارش خبرنگار بورس24 ،مجمع امروز به ریاست علیرضا عسگری مارانی و نظارت نمایندگان دولت و صبا تامین(موحد نژاد، رجبیان)تشکیل شد، گل زاده مدیر امور حقوقی بانک هم منشی مجمع بود.
پس از تشکیل هئیت ریئسه مجمع مارانی گفت: به طور معمول رای گیری در شرایطی انجام می شود که تایید شدگان از میزان کرسی های هیئت مدیره بیشتر باشند اما امروز صرفا ٤ نفر از اعضای معرفی شده از سوی بانک مرکزی تایید شده اند که عملا همین ٤ نفر هم رای خواهند آورند، اما بر مبنای اساسنامه شرکت رای گیری اعضای هیئت مدیره حتما باید مکتوب باشد.
عباس اشرف زاده، هیبت الله سمیع ، غلامحسین مظفری، محمد ابراهیم مقدم نودهی اعضای تایید شده از سوی بانک مرکزی بودند که مجمع به صورت شفاهی به این افراد رای مثبت داد و رای گیری مکتوب هم پس از این موضوع انجام شد.
اعضای قبلی هیئت مدیره بانک تجارت، علیرضا اکبری ماسوله، مهدی راعی، سید مجتبی فهیم هاشمی، محمد ابراهیم مقدم نودهی و رضا دولت آبادی بودند که تمام این افراد به جز مقدم نودهی از هیئت مدیره بانک خداحافظی کردند، برخی اخبار غیر رسمی خبر از تغییرات مدیرعامل بانک هم دارد که این اخبار از سوی مسئولین حاضر در مجمع تایید نشد.
هیئت مدیره بانک تجارت با رای گیری امروز فعلا ٤ نفره است که باید منتظر تایید صلاحیت یک عضو اصلی و دو عضو علی البدل این بانک از سوی بانک مرکزی و تایید مجمع ماند که این بند به زمان برگزاری مجمع عادی سالانه که ظاهرا در تیر ماه و طبق برنامه برگزار خواهد شد ، موکول شد.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24