Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تابستان سال ٩۶ باید شروع خوبی برای خروج از رکود صنعت ساختمان باشد. چرا که معمولا تابستان فصل تسهیل معاملات است و اینکه معاملات ساختمان رونق می یابد. تسهیل تعداد معاملات در تابستان اتفاق خواهد افتاد، البته این تسهیل به معنای جهش نخواهد بود.

پاسخ به شایعه ای مهم درباره یک سهم ساختمانی پربیننده

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق توانسته طبق برنامه ریزی ها عمل کند، به گونه ای که در شش ماهه ابتدای سال مالی خود تعدیل در صورت های مالی را اعلام کرد. شایعه تعدیل مثبت دیگری در بازار برای این شرکت وجود داشت که توسط مدیر مالی به آن پاسخ داده شد.

سیف زاده مدیر مالی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق در گفتگو با بورس24 در خصوص وضعیت پروژه های زاهدان و واگذاری آن ها گفت: دو پروژه در زاهدان وجود دارد که یکی از آن ها به اتمام رسیده و در مرحله فروش واحدها قرار داریم. پروژه دیگر زاهدان، پروژه بهارستان بوده که به صورت مشارکت با شهرداری ساخته می شود و درمرحله ساخت قرار دارد.

وی در خصوص پذیرش پروژه های جدید گفت: در حال حاضر پروژه مصوبی که اقدام به خرید و راه اندازی آن کنیم، وجود ندارد، همه پروژه های ما در حال آماده سازی و پیش روی قرار دارد. البته پروژه های در دست مطالعه زیاد بوده و در مرحله مذاکره هستیم اما هنوز منجر به عقد قرارداد نشده که به محض منعقد شدن قرارداد به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

سیف زاده در پاسخ به شایعه تعدیل مثبت شرکت گفت: ما در 6 ماهه تعدیل داشتیم و فعلا برنامه ای برای تعدیل مجدد نداریم. چنانچه چنین برنامه ای در شرکت باشد به سرعت به اطلاع خواهد رسید.

وی تاکید کرد: تابستان سال 96 باید شروع خوبی برای خروج از رکود صنعت ساختمان باشد. چرا که معمولا تابستان فصل تسهیل معاملات است و اینکه معاملات ساختمان رونق می یابد. تسهیل تعداد معاملات در تابستان اتفاق خواهد افتاد، البته این تسهیل به معنای جهش نخواهد بود.

وی بیان داشت: طی دو ماه گذشته واحدهای کوچک تعداد معاملاتشان افزایش یافته و بیشتر شده ما شاهد افزایش متقاضی در بازار مسکن نسبت به سال گذشته بودیم. ضمن اینکه اقداماتی در خصوص افزایش تقاضا در بازار مسکن انجام شده که انتظار می رود معاملات مسکن کمی روان تر شود.

سیف زاده عنوان کرد: شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق طبق برنامه های خود پیش می رود و شرکت سود پیش بینی شده خود را پوشش خواهد داد. سیاست های هیئت مدیره در جهت این موضوع است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24