Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر عامل بورس کالای ایران گفت: خودرو سراتو که امروز در بورس کالا عرضه شده است تا یک هفته بعد به خریدار تحویل داده می شود...

سلطانی نژاد: خریداران خودرو یک هفته ای خودروی خود را از بورس کالا تحویل بگیرند

بورس24 : مدیر عامل بورس کالای ایران گفت: خودرو سراتو که امروز در بورس کالا عرضه شده است تا یک هفته به خریدار تحویل داده می شود.

حامد سلطانی نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،‏ افزود: امروز سراتو در بورس کالا عرضه شده و امکان کشف قیمت آن بر اساس عرضه و تقاضا بوجود آمده است.

وی ادامه داد: با این اقدام امکان تامین مالی برای شرکت های خودروساز به پشتوانه عرضه ای که انجام می دهند؛ فراهم می شود و همچنین این امکان وجود دارد که معاملاتی بصورت سلف و مدت دار در بازار شکل بگیرد.

مدیر عامل بورس کالا افزود: عرضه کنندگان متعددی با خرید خودرو وارد بازار می شوند و محصول خریداری شده را در آینده در بازار ثانویه به فروش می رسانند.

وی گفت: برای کسانی که در بورس کالا خودرو خرید می کنند مزایایی مانند تحویل زودهنگام وجود دارد، مثلا برای خودروی امروز به مدت یک هفته تحویل یا مزایایی بروی کارت طلایی خودرو اعمال می شود.

سلطانی نژاد افزود: همه افرادی که دارای کد معاملاتی باشند، می توانند بطور مستقیم کالای مورد نظر خود را خریداری و همچنین تعیین کنند که از کدام نمایندگی خودروی خود را تحویل بگیرند.

وی ادامه داد: ارگان ها و سازمان هایی که می خواهند جمعی برای ارگان خود اتومبیل بخرند می توانند به بورس کالا مراجعه کنند.

سلطانی نژاد گفت: زمان تحویل خودروهای مختلف ، متفاوت است اما زمان تحویل سراتو یک هفته و قیمت پایه آن همان قیمتی است که در بازار وجود دارد.

وی در خصوص تقاضای خودروسازهای دیگر برای حضور در بورس کالا گفت: خودروسازان دیگر هم تقاضای ورود به بورس کالا را داده اند و تقاضای آنها در حال بررسی است.

مدیر عامل بورس کالا گفت: بنا به مصوبه هیات وزیران محصول گندم 4 استان اردبیل، مرکزی، خراسان رضوی و زنجان بصورت ازمایشی در طرح قیمت تضمینی عرضه می شود.

حامد سلطانی نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما افزود: در طرح قیمت تضمینی ؛ کشاورزان محصولات خود را از طریق مباشر خرید، روی تابلوی بورس کالا درج می کنند و به فروش می رسانند.

وی ادامه داد: اگر قیمت فروش رفته پایین تر از قیمت های حمایتی دولت باشد ؛ تفاوت آن مستقیم به حساب کشاورزان واریز می شود.

سلطانی نژاد افزود : قیمت تضمینی از طرف دولت تعیین می شود و دولت قیمت حمایتی خرید گندم را حدود هزار و 300 تومان تعیین کرده است و اگر پایین تر از این قیمت گندم به فروش برود تفاوت آن هم به حساب کشاورزان واریز می شود. 

مدیر عامل بورس کالا گفت: با کمک وزارت جهاد کشاورزی و شرکت بازرگانی دولتی سامانه ای طراحی شده است که اطلاعات کشاورزان در آن ثبت می شود و پول فروش محصولاتشان مستقیم به حساب بانکی آنها واریز می شود.

وی ادامه داد: خرید گندم بصورت قیمت تضمینی به بهینه سازی کشت محصول و همچنین به کشف قیمت محصول و بازاری شدن آن کمک می کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24