Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امیدواریم در این دوره با شروع دولت دوازدهم زمینه‌ های رونق در بازار مسکن فراهم شود. او ادامه داد: امیدوار هستیم، سال ۹۶ شاهد رونق در حوزه مسکن با افزایش میزان تولید در بخش مسکن باشیم...

امیدواری بازار مسکن به سال ۹۶

بورس24 : این روز‌ها با نزدیک شدن به فصل تابستان میزان جابه جایی‌ ها در میان مستأجران افزایش یافته است. 

این در حالی است که بسیاری از مالکان از این فرصت استفاده کرده و سعی می‌ کنند که واحد خود را با گران‌ترین نرخ اجاره به متقاضیان بدهند. از سوی دیگر با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بسیاری از مسئولان مدعی بودند، بعد از انتخابات بازار بی‌تحرک مسکن تکان می‌ خورد و ما چشمه‌ هایی از رونق را در این بازار خواهیم دید.

این گزارش می‌ افزاید، حسام عقبایی رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری نیز در گفتگویی با اشاره به اینکه در ۱۵ روز ابتدای فروردین ماه که در تعطیلی به سر می‌ بردیم، میزان معاملات کاهش یافته بود، گفت: در نیمه دوم فروردین ماه شاهد رشد معاملات مسکن بودیم.

وی در ادامه افزود: هم زمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شواری شهر ثباتی در بازار مسکن ایجاد شده و بسیاری از خریداران و متقاضایان مسکن دست نگه داشته بودند تا بعد از نتیجه انتخابات اقدام به معامله مسکن کنند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک کشوری یادآور شد: بعد از انتخابات خریداران و مالکان به راحتی به سراغ خرید و یا اجاره مسکن رفتند، اما با ورود ماه رمضان بازار اجاره و جابه جایی‌ها کمی راکد شد. باید نگاه به تولید مسکن عوض شود

همچنین فرشید پور حاجت دبیر کانون سراسری انبوه سازان، با اشاره به اینکه باید نگاه به تولید مسکن عوض شود، گفت: در حال حاضر بخش مسکن در رکود به سر می‌ برد و دولت باید بسته‌ های تشویقی و سیاست‌ های تسهیل گر برای رونق گرفتن این بازار اعمال کند.

دبیر کانون سراسری انبوه سازان اظهار داشت: مشکلات زیادی در حوزه تولید وجود دارد و بازار مسکن تا می‌ خواهد یک نفسی تازه کند یک اتفاق جدید در این بازار می‌ افتد و دوباره این بازار به رکود می‌ رود.  

محمدرضا رضایی عضو کمیسیون عمران مجلس نیز گفت: وضعیت بازار مسکن اصلاً مناسب نیست، او گفت: متأسفانه دولت در حوزه مسکن ضعیف عمل کرده است و امیدواریم در این دوره با شروع دولت دوازدهم بتواند زمینه‌ های رونق را در این دولت فراهم کند.

وی در ادامه افزود: امیدوار هستیم سال ۹۶ شاهد رونق در حوزه مسکن با افزایش میزان تولید در بخش مسکن شاهد باشیم.  

منبع: باشگاه خبرنگاران 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24