Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بالای ٩٩ درصد از تراکنش های آسان پرداخت پرشین در پارک فناوری انجام می شود که معاف از مالیات است. این یک فرصت بوده و ما از این موقعیت استفاده کردیم تا بتوانیم از معافیت مالیاتی استفاده کنیم.

تمام دفاتر اسناد رسمی به «آپ» مجهز می شوند

شرکت آسان پرداخت پرشین توانسته فعالیت خوبی را از خود نشان دهد و همین موضوع منجر شده تا سهم این شرکت از تقاضای خوبی از ابتدای حضور خود در بازار سرمایه برخودار باشد. معاملات این سهم برمبنای تحلیل فاندامنتال پیش می رود و تا به اینجا توانسته سهامداران خود را راضی نگه دارد.

علی جهانشاهلو معاون مالی شرکت آسان پرداخت پرشین در جمع خبرنگاران و سهامداران در خصوص موضوعات مربوط به قطعی USSD ها گفت: این مسئله رفع شده و دیگر مشکلی از این نظر وجود ندارد. نگرانی قبلی بابت قطعی USSDF بود، اما این مسئله رفع شده، از طرفی شرکت آسان پرداخت پرشین درآمد زیادی از این محل نداشته و هیچ گونه نگرانی ای از این بابت ندارد. ضمن اینکه قرار بر قطعی USSD نبوده بلکه قانون مند شدن واعمال یکیری محدودیت ها بود که رفع شد.

وی در پاسخ به سوال سهامداران در خصوص بالا بردن درصد شناوری سهم آپ در بازار عنوان کرد: این موضوع مربوط به سهامدار عمده بوده و به تصمیمات آن ها بستگی دارد. مطمئنا طی برنامه از پیش تعیین شده برای این موضوع نیز تصمیم گیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که قرارداد شما با قوه قضائیه به کجا رسید، گفت: قرار بر این است که تمام دفاتر اسناد رسمی از پوز آپ استفاده کنند، این موضوع کم کم اعمال می شود و به دفاتر رسمی می رسد.

وی درباره پوشش دو ماهه ابتدای سال عنوان کرد: شرکت توانسته در دو ماهه ابتدای سال مالی پوشش خوبی را داشته باشد. از طرفی تمام تلاش ما بر محقق ساختن بودجه سالانه است و هر گونه تغییری در خصوص تعدیلات بودجه از طریق سامانه رسمی بورس به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

جهانشاهلو درباره سقف استفاده از دستگاه های پوز گفت: هدف شرکت آسان پرداخت پرشین گسترش دستگاه های پوز تا 650 هزار عدد است که پس از آن در نظر داریم تا سطح بهره وری این دستگاه ها را بلا ببریم. تا استفاده از این رشد بهره وری مشتری های جدید جذب کرده و توسعه بازار صورت دهیم.

وی تاکید کرد: بالای 99 درصد از تراکنش های آسان پرداخت پرشین در پارک فناوری انجام می شود که معاف از مالیات است. این یک فرصت بوده و ما از این موقعیت استفاده کردیمتا بتوانیم از معافیت مالیاتی استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: عمده درآمد ما از محل تلفن همراه بوده یعنی از فروش درگاه موبایلی درآمد بسزایی نصیب شرکت می شود. البته میزان درصد کارمزدی از این محل کاملا مشخص بوده واین درصد تغییری نخواهد کرد.

وی درباره حضور در جایگاه های سوخت گفت: این برنامه در شرکت چیده شده اما در زمان خود با توجه به سیاست های هیئت مدیره اجرایی خواهد شد. همان طور که گفته شده، در نظر داریم تا هدفمند و با بهره وری بالا این کار صورت بگیرد. شرکت آسان پرداخت فقط به فکر تعدد زیاد دستگاه های پوز نیست. تعداد بالا به همراه بهره وری خواهد بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24