Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سهامداران حاضر در مجمع لب به اعتراض گشودند که معرفی اعضا و الزامات معرفی هیئت مدیره جدید مساله جدیدی نیست و مدیرانی که قوانین اولیه را نمی دانند کفایت مدیریت در بانک را ندارند.

خانه تکانی بانک دی به سرمنزل مقصود نرسید

بورس24 ؛ بانک دی پس از مدت ها روز گذشته مجمع عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره تشکیل داد، مجمعی که ناتمام ماند...

مجمع عادی به طور فوق العاده بانک دی روز گذشته با حضور 70.37 درصد از سهامداران تشکیل جلسه داد.این مجمع که قرار بود اعضای جدید هیئت مدیره بانک را تعیین تکلیف کند به دلایل قانونی به تنفس خورد.

مجمع فوق العاده بانک دی پس از صحبت ها و تعارفات نه چندان معمول و مرسوم در مجامع و توضیحات رئیس مجمع در خصوص تغییرات هیئت مدیره، اقدام به معرفی اعضای جدید هیئت مدیره کرد. اما به دلیل سهامدار نبودن سه نفر از اعضای جدید با تذکر نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی شرکت روبرو شد و پس از بروز برخی اعتراضات و رایزنی ها مجمع بانک به تنفس خورد.

اعضای جدید معرفی شده هیئت مدیره بانک دی:

محمدرضا قربانی

اکبر پور مظاهری

علی فتحعلی

حسنعلی قنبری

رضا سهم الدینی

رضا دولت آبادی

سکینه کشاورز

درلیست جدید اعضای مورد تایید بانک مرکزی نام هیچ یک از اعضای قبلی هیئت مدیره به چشم نمی خورد.

اعضای فعلی هیئت مدیره بانک دی :

علی اکبر عرب مازار

محمد علی مورج

علیرضا عاطفی فر

به دلیل سهامدار نبود سه تن از اعضای معرفی شده و مورد تایید بانک مرکزی نماینده سازمان بورس تذکرات لازم را به مجمع داد و این سه تن باید در زمان خارج از بازار بر اساس مقررات حاکم اقدام به خرید سهام کنند و پس از انجام مراحل قانونی اقدامات در خصوص برگزاری مجمع جدید انجام شود. براساس اعلام رئیس مجمع،مجمع بعدی روز شنبه برگزار خواهد شد که برخی به دلیل زمان بر بودن پروسه خرید سهام خارج از زمان بازار احتمالا مجمع شنبه نیز برگزار نشود.

پس از اعلام این موارد سهامداران حاضر در مجمع لب به اعتراض گشودند که معرفی اعضا و الزامات معرفی هیئت مدیره جدید مساله جدیدی نیست و مدیرانی که قوانین اولیه را نمی دانند کفایت مدیریت در بانک را ندارند. یک سال است که در شرایط فعلی اقتصاد سرمایه سهامداران را مسدود نمودید و هیچ کس پاسخگو نیست. عرب مازار رئیس هیئت مدیره بانک در پاسخ به سوال رئیس مجمع که آیا آمادگی برای پاسخگویی در خصوص عملکرد فعلی بانک پس از دستور مجمع موافقت نکرد و یکی از ساکت ترین افراد در برابر اعتراضات سهامداران وی بود. سرپرست بانک اعلام کرد که بنا داشتیم توضیحات در خصوص عملکرد بدهیم اما به دلایل قانونی و حساسیت های موجود این اقدام در مجمع سالانه شرکت که تیرماه برگزار خواهد شد انجام می شود.

سهامداران معترض در مجمع بانک دی در خواست باسخگویی به وعده های سال گذشته مجمع را داشتند آنها در خصوص فروش نیروگاه دماوند افزایش سرمایه و بازگشایی نماد سوال کردند که این سوالات بی جواب ماند.

نماینده سازمان بورس در خصوص برخی ادعاها در مجمع مبنی بر بازگشایی نماد پس از برگزاری مجمع فوق العاده گفت: بازگشایی نماد ربطی به این مجمع ندارد. برخی منابع آگاه در بانک علت توقف نماد را ناشی از برخی اختلاف نظر ها با سازمان بورس اعلام کردند.

عاطفی فر سرپرست بانک دی پس از اتمام مجمع در برابر اصرار های مکرر سهامداران در خصوص برنامه این بانک در خصوص واگذاری سهام دماوند گفت: این بلوک مشتری دارد و رایزنی ها در این خصوص در حال انجام است.

وی در خصوص عملکرد سال مالی 95 هم گفت: هنوز در این خصوص به جمع بندی نهایی نرسیدیم اما پیش بینی ام این است که زیان ده نباشیم.

برخی گمانه زنی ها در حاشیه مجمع حکایت از برنامه هیئت مدیره جدید بانک دی برای انتصاب جدید به عنوان مدیرعامل بانک دی دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24