Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این شرکت در پایان سال ٩۵ به سود ١٢.٣ تومانی به ازای هر سهم دست پیدا کرده بود و البته ١۴٢ میلیارد تومان سود انباشته داشت که در نهایت مجمع بخشی از سود انباشته به اضافه کل سود تحقق یافته در سال گذشته را بین سهامداران توزیع کرد...

تقسیم سود جذاب در مجمع فولاد خراسان

مجمع شرکت فولاد خراسان عصر روز پنجشنبه با حضور اکثریت سهامداران در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛در مجمع فولاد خراسان به ازای هر سهم 16تومان سود تقسیم کرد و اعلام شد که این شرکت برنامه افزایش سرمایه از محل مطالبات را در اختیار دارد.

این شرکت در پایان سال 95 به سود 12.3 تومانی به ازای هر سهم دست پیدا کرده بود و البته 142 میلیارد تومان سود انباشته داشت که در نهایت مجمع بخشی از سود انباشته به اضافه کل سود تحقق یافته در سال گذشته را بین سهامداران توزیع کرد.

سید حسین احمدی سلیمانی مدیر عامل «فخاس» در جلسه امروز اعلام کرد: طرح فولاد سازی 700هزار تنی شرکت در اردیبهشت افتتاح شد و در حال حاضر فولاد خراسان به ظرفیت 1میلیون و 300هزار تنی رسیده است.افزون بر این ، واحد 2.5میلیون تنی گندله سازی که قابل ارتقاء تا 5میلیون تن است هم تا آخر شهریور ماه افتتاح می شود، حال آن که واحد تولید کنسانتره نیز با ظرفیت 5 میلیون تن تا شهریور سال 97 راه اندازی خواهد شد.

احمدی سلیمانی افزود: واحد کنسانتره وارد چرخه تولید می شود و به عنوان محصول میانی شرکت ایفای نقش خواهد کرد.

بالاترین مقام اجرایی در «فخاس» در مورد افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی نیز در این مجمع گفت:قرار است از میزان 16تومان به ازای هر سهم و یا 128میلیارد تومان سود قابل تقسیم شرکت 80میلیارد تومان را به افزایش سرمایه اختصاص دهیم ، در نتیجه مابقی سود به حساب سهامداران شرکت پرداخت می شود.

وی گفت: شرکت مجتمع فولاد خراسان در سال ۹۵ توانست ضمن تامین بخشی از نیازهای داخلی، افزایش صادرات محصولات خود به بازارهای جهانی و نیز بهره برداری آزمایشی از واحد فولاد سازی شماره دو با ظرفیت 720 هزار تن شمش ، اقدام و عمل شایسته ای را در سال اقتصاد مقاومتی رقم بزند.

وی گفت: تکمیل پروژه فولاد سازی و راه اندازی آزمایشی آن در سال ۹۵، اخذ مصوبه صندوق توسعه ملی، تولید ۶۶۹هزار تن شمش و ۵۵۳ هزار تن محصولات سبک ساختمانی از برخی اقدامات شرکت در سال جاری بوده است.

به گفته وی، برای توسعه ظرفیت و زنجیره تولید، راه اندازی واحد فولادسازی شماره 2 و تلاش جهت به ظرفیت رساندن آن و همچنین راه اندازی واحد تولید اکسیژن شماره 2 در شهریورماه و راه اندازی واحد گندله سازی در شهریور ماه ۹۶ ،بر نامه ریزی و تلاش جهت دستیابی به پیشرفت فیزیکی احداث کارخانه تغلیظ سنگ آهن در محل سنگان خواف به میزان50 % از طریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان در برنامه شرکت است.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24