Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، با اهدای یک دستگاه وانت تندر از «میرزا آقا»، پیرمرد زحمتکش اردبیلی تقدیر کرد. میرزا آقا پیرد موسی مرد زحمتکشی است که پیش‌ تر با وانت امرار معاش می‌ کرد اما با تنگناهای اقتصادی و فشارهای زندگی مجبور شد، وانت خود را بفروشد و با فروش سیب زمینی و پیاز روی گاری دستی، به سختی امرار معاش کند. عکسی که از میرزا آقا در یکی از برنامه های انتخاباتی گرفته شده بود،‌ مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و به نوعی به نماد طبقه زحمتکش جامعه تبدیل شد...

اهدای یک دستگاه وانت تندر به میرزا آقا

بورس24 : گروه صنعتی ایران خودرو در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، با اهدای یک دستگاه وانت تندر از «میرزا آقا»، پیرمرد زحمتکش اردبیلی تقدیر کرد.

به گزارش ایکوپرس، «میرزا آقا پیرد موسی» مرد زحمتکشی است که پیش‌ تر با وانت امرار معاش می‌ کرد اما با تنگناهای اقتصادی و فشارهای زندگی مجبور شد، وانت خود را بفروشد و با فروش سیب زمینی و پیاز روی گاری دستی، به سختی امرار معاش کند. 

او با وجود همه این سختی ها، در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در صحنه حضور پیدا کرد و مانند بسیاری از هموطنان، با حضور در پای صندوق های رای، حماسه 29 اردیبهشت را خلق کرد.

عکسی که از میرزا آقا در یکی از برنامه های انتخاباتی گرفته شده بود،‌ مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و به نوعی به نماد طبقه زحمتکش جامعه تبدیل شد.

یکی از خبرگزاری ها او را در اردبیل پیدا و با او مصاحبه کرد. میرزاآقا در آن گفت وگوی کوتاه گفت: وقتی دکتر روحانی در ورزشگاه شهید آسمانی اردبیل، محکم گفت که من پول های بلوکه شده را ازحلقوم آمریکا بیرون کشیدم، ناخودآگاه اشک از چشمانم جاری شد.

میرزا آقا در دوران دفاع مقدس بارها به جبهه ها اعزام شده و به داشتن کارت ایثارگری افتخار می کند و می گوید که برای دفاع از آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی است.

گروه صنعتی ایران خودرو به پاس این روحیه و مشی ایثارگرانه و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و با پیگیری مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، از میرزا آقا برای حضور در این شرکت دعوت و یک دستگاه خودرو وانت تندر به او اهدا کرد.

قائم مقام اجرایی مدیر عامل ایران خودرو در این خصوص گفت: حضور چند ده میلیونی مردم شریف ایران در انتخابات اخیر، برگ دیگری از حماسه آفرینی های این ملت بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی بود که به مستحکم‌ تر شدن پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی منجر شد.

محسن ناقدی برادران اظهار کرد: اقشار مختلف مردم در این حماسه آفرینی مشارکت داشتند و آقای پیرد موسی نیز نماد و نماینده قشر زحمتکش و تلاشگر جامعه بود که فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی کشور بر خود واجب دانستند تا از وی تقدیر کنند.

وی افزود: هزینه این خودرو توسط یکی از شرکت های قطعه سازی بخش خصوصی تامین شده است.

میرزا آقا پیرد موسینیز گفت: از دولت آقای روحانی و کارگران خودروسازی و قطعه سازی تشکر می کنم و امیدوارم زندگی آنها و همه مردم ایران نیز با خیر و برکت همراه باشد. 

او گفت: اولین کاری که با این وانت می کنم، این است که با خانواده ام به مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) سفر خواهم کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24