Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از مذاکره با کشورهایی مانند عراق و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس برای افزایش صادرات مرغ خبر داد و گفت:برای صادرات به افغانستان مشکلی نداریم.

مذاکره با عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس برای صادرات مرغ

محمد یوسفی در گفتگو با مهر با بیان اینکه صادرات مرغ از کشورمان به افغانستان از حدود یک ماه قبل انجام می‌شده است، اظهارداشت: صادرات مرغ به این کشور چندان با مشکل مواجه نیست اما این صادرات حجم چندانی هم ندارد و بیشتر از استان‌های شرقی کشور مانند خراسان جنوبی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ما در حال مذاکره با کشورهایی مانند عراق و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس برای افزایش صادرات مرغ هستیم؛ به هرحال بازارهایی در گذشته برای صادرات وجود داشته که الان از دست رفته است و صادرکنندگان باید دوباره اقدام به بازاریابی و حضور در این بازارها کنند.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان مصرف مرغ در داخل کشور مقداری افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: بنابراین از اواسط ماه مبارک رمضان یا بعد از اتمام آن، صادرات ما به کشورهای مذکور پر حجم‌تر خواهد شد.

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود درباره وضعیت بازار مرغ در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: این احتمال وجود دارد که قیمت مرغ حدود یک هفته متعادل‌تر از نرخ‌های فعلی شود چراکه در حال حاضر نرخ این کالا برای تولیدکنندگان در حد زیان است اما بعد از آن یک هفته دوباره شاهد کاهش قیمت مرغ خواهیم بود چراکه تولید این کالا زیاد است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24