Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سید مصطفی میرسلیم در مسجد طفلان مسلم شهر کرمان اظهار داشت: باید به همین مردم و جوانان اعتماد کنیم تا به خودکفایی و امنیت برسیم. وی افزود: سراغ کسی نروید که شخصیت ایرانی را در دنیا از بین برده است و نباید سراغ کسانی رفت که می‌ گویند اگر تحریم شکسته نشود، نمی‌ شود کار کرد...

میرسلیم: نباید سراغ کسانی رفت که می‌ گویند اگر تحریم شکسته نشود، نمی‌ شود کار کرد

بورس24 :کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سراغ کسی نروید که عاشق لبخند آمریکا باشد، 70 سال است که آمریکا منابع ما را برده و ما را به ضعف کشانده و نمی‌شود شیفته آمریکا شد.

به گزارش «انتخاب»؛ سید مصطفی میرسلیم در مسجد طفلان مسلم شهر کرمان اظهار داشت: مردم باید در سرنوشت خود مشارکت داشته باشند و مبادا حق خودتان را نادیده بگیرید. کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت بالا را تضمین کننده امنیت جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: بعد از مشارکت در مرحله دوم در نظارت دقت و کسی را انتخاب کنید که هر چه دارد برای خدمت می‌گذارد. وی با بیان اینکه با انتخابات سرنوشت چهار ساله رقم می‌ خورد و چهار سال زمان زیادی است، افزود: در همین چهار سال گذشته دیدیم که چه حفره‌ هایی در جامعه به وجود آمد و چه افرادی مایوس شدند که علت همه این مشکلات از بیکاری است و امروز باید جبران کرد. میرسلیم با اشاره به اینکه انتخاب غلط فرصت‌ ها را می‌ سوزاند، خاطرنشان کرد: افرادی را انتخاب کنیم که وقتی قسم می‌ خورند، قسم خود را فراموش نکنند و همه وجود خود را برای آن بگذارد و خودش را برای مردم وقف کند. نه دنبال کاسبی خود بگردد و جیب خود را پر کند. وی اظهار کرد: رئیس جمهور وقتی قسم خورد و متعهد شد از کسانی استفاده کند که متخصص هستند باید از میان مردم افراد را انتخاب کند تا خودشان مسائل را رفع کنند و بدون کوچکترین زاویه در راه رهبری باشند. کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باید کسی را انتخاب کرد که ابلاغ‌ های رهبری را اجرا کند. چرا که خیلی از آنها اجرا نشده است و کسی را انتخاب کرد که اجرا کننده باشد. میرسلیم گفت: باید سراغ کسی بروید که فتنه‌ گران را عزیز خود ندارد و ما باید خدا را شکر کنیم که با پرچم‌ داری حضرت امام خمینی (ره) طاغوت سرنگون شد و بعد از آن از پس صدام برآمدیم و جنگ را تبدیل به پیروزی کردیم. وی ادامه داد: کسی که عزیزش فتنه‌ گر است شایستگی چنین مقامی را ندارد و باید مراقب باشید سراغ کسی نروید که برای رای گرفتن سراغ کسی می‌ رود که مکتب اسلام را به عنوان اصطلاح هنرمند به مسخره می‌ گیرد و این جامعه و جوانان ما را به انحطاط می‌ کشاند. کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سراغ کسی نروید که ایادی وهابیت را محترم می‌ شمارد و اعتقاد به برنامه نداشته باشد، افزود: برنامه پنجم تنها 40 درصد اجرا شده و چرا قانون عفاف و قانون امر به معروف و نهی از منکر اجرا نمی‌ شود. میرسلیم با بیان اینکه تکلیف جامعه علمی با نقشه جامع علمی مشخص شده اما اجرا نمی‌ شود و چرا قانون آموزش و پروش اجرا نمی‌ شود، بیان داشت: سراغ کسی نروید که عاشق لبخند آمریکا باشد، 70 سال است که آمریکا منابع ما را برده و ما را به ضعف کشانده قبل از انقلاب به شکلی و بعد از آن نیز به شکلی دیگر و نمی‌ شود شیفته آمریکا شد. وی با بیان اینکه باید به همین مردم و جوانان اعتماد کنیم تا به خودکفایی و امنیت برسیم، خاطرنشان کرد: سراغ کسی نروید که شخصیت ایرانی را در دنیا از بین برده است و نباید سراغ کسانی رفت که می‌ گویند اگر تحریم شکسته نشود، نمی‌ شود کار کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24