Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تلاش برای دسترسی به اطلاعات جهان را از شاخصه های دولت یازدهم دانست و گفت: این دولت برای تسریع جریان آزاد اخبار و اطلاعات در فضای مجازی تلاش جدی انجام داد و در برابر آنهایی که مخالف این جریان بودند، ایستاد. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های رای گفت: ما با حضور خود در روز ٢٩ اردیبهشت می خواهیم کاری کنیم که همه روزنامه ها، خبرگزاری ها، سایت ها و بنگاه های تولید در سراسر کشور با هم مساوی باشند...

روحانی در جمع مردم اصفهان: دولت تدبیر و امید در برابر مخالفان جریان آزاد اطلاعات ایستاد

بورس24 : به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر یکشنبه در جمع مردم اصفهان در میدان امام (ره) این شهر، تصریح کرد: دسترسی مردم به اطلاعات و اخبار، حاصل تلاش و اقدام های دولت یازدهم است.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم فضای امنیتی را از دانشگاه ها برداشت، افزود: این دولت با حمایت و پشتیبانی مردم در این سه سال توانست دیوارها را خراب کند و پل بسازد.

وی با ذکر این نکته که برای اشتغال جوانان باید دست به دست هم دهیم و عمل کنیم، نه اینکه فقط شُعار دهیم، یادآور شد: ما برای یک تصمیم بزرگ اینجا جمع شده ایم و آینده ایران را در اختیار شعار نخواهیم گذاشت.

وی افزود: ما می خواهیم رئیس جمهوری به عنوان منتخب و نماینده کل ملت ایران انتخاب شود، نه به عنوان قیم یا نماینده یک گروه خاص.

روحانی با اشاره به تقویت بیش از پیش امنیت در کشور گفت: این امنیت حاصل تلاش همه زحمتکشان در نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در پرتو تلاش و همدلی مردم و نظام ایجاد شده و هر چه این همدلی و همکاری تقویت شود و مردم در کنار نیروهای مسلح قرار گیرند، این امنیت کامل تر و پایدارتر خواهد شد.

وی اعتماد بین مردم، اقوام و دولت را از ارکان اصلی امنیت بیان و با تاکید بر لزوم توجه به این اصل مهم ، خاطرنشان کرد: آن روزی که مردم کُرد ، بلوچ، عرب و ترکمن و همه اقوام به دولت اعتماد پیدا کنند، آن موقع امنیت کامل در کشور برقرار می شود.

روحانی با ارائه آمار افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور گفت: در کل سال 92، 65 هزار نفر توریست به اصفهان آمدند و این در حالی است که تنها در فروردین امسال 85 هزار توریست خارجی به اصفهان سفر کردند.

وی افزود: ما می خواهیم اصفهان به عنوان قلب جهان برای کل جهانیان بتپد و همه مردم جهان بتوانند به اصفهان بیایند و میدان نقش جهان را ببینند.

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: ما می خواهیم جهانیان بیایند و تعادل بین کویر خشک در شرق اصفهان و ساختن چهارباغ و هشت بهشت را ببیند.

روحانی با اشاره به عملکرد دولت در بخش زیست محیطی گفت: خطر خشک شدن دریاچه ارومیه، زندگی 14 میلیون نفر از مردم غرب کشور را تهدید می کرد اما دولت یازدهم برای جلوگیری از این تهدید، برنامه ریزی و اقدام کرد و این بار نوبت زاینده رود است، زیرا اصفهان به زاینده رود زنده است.

وی اصفهان را افتخار تمدن و همبستگی اسلام و ایران عنوان کرد و گفت: در این میدان نقش جهان سیاست، مذهب و اقتصاد به هم گره خورده و تمدن اسلام و ایران سرافرازانه پرچمش به اهتزاز در آمده است.

** دولت یازدهم و تعاملات بین المللی

روحانی با بیان اینکه با برجام، بین ایران و جهان پل برقرار شد و دیوار تحریم فرو ریخت، افزود: البته اگر ملت ایران اجازه بدهد و رهبر معظم و فرهیخته یاری و هدایت نمایند، با تکیه بر دپیلماسی و توان دیپلمات های کشورمان از جمله آقای ظریف، همه تحریم ها را برمی داریم.

وی تصریح کرد: می خواهیم تعامل سازنده با جهان داشته باشیم و با برقراری ارتباط با مراکز علمی و دانشگاه های جهان به فناوری های پیشرفته جهان دست یابیم.

روحانی تاکید کرد: نخواهیم گذاشت بار دیگر بازار نفت ما در اختیار عربستان قرار گیرد و گاز و نفت ما از سوی دیگر کشورهای همجوار مورد استفاده قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه به عقب بر نمی گردیم، از مردم سوال کرد: شما پیشرفت به جلو و 1400 را می خواهید یا عقب گرد به 91؛ برنامه های سایر نامزدها بازنویسی سال های 90 و 91 است.

وی با اشاره به اظهارات برخی نامزدها که در گذشته مخالف برجام بودند و اکنون می گویند: ما امروز برجام را قبول داریم، گفت: شما تا دیروز تلاش داشتید با نصب بیلبورد در تهران علیه برجام فعالیت کنید و در جریان مذاکرات هسته ای، از پشت خنجر زدید و حالا خود را طرفدار برجام می دانید.

وی با بیان اینکه حفظ برجام سخت تر از به دست آوردن برجام است، افزود: حفظ صلح و امنیت نیز بالاتر از به دست آوردن صلح و امنیت است.

وی همچنین خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت: این ملت نمی گذارد تحریم ها برگردد و فضای دانشگاه ها امنیتی شود، حتی اگر روحانی نباشد.

این نامزد ریاست جمهوری همچنین خطاب به مردم گفت: همان طور که در مقدمه کتاب برنامه دولت دوازدهم برای شما نوشتم، ما تشنه آرامش هستیم، تنش را دوست نداریم و ایران آرام و اصفهان آرام را می خواهیم.

وی گفت: ما در این سه سال و نیم قدم های بسیاری را برداشتیم که از آن جمله تامین اعتبار و اجرای قطار سریع السیراصفهان – تهران و زمینه سازی برای احداث فرودگاه عظیم و بین المللی اصفهان است.

وی همچنن در انتقاد به برنامه های دولت قبل گفت: آنها در طول هشت سال نتواستند، اشتغال خالص حتی برای 100 هزار نفر درست کنند در حالی که ما تنها در سال 95 برای 650 هزار نفر اشتغال ایجاد کردیم.

روحانی، تدبیر، تلاش ، آماده سازی منابع، سازندگی و افتتاح طرح ها را از رویکردهای افتخارآمیز دولت خود بیان کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های رای گفت: ما با حضور خود در روز 29 اردیبهشت می خواهیم کاری کنیم که همه روزنامه ها، خبرگزاری ها، سایت ها و بنگاه های تولید در سراسر کشور با هم مساوی باشند.

وی تاکید کرد: ما برای تساوی حقوق ملت و رفع تبعیض های ناروا و ظالمانه به پای صندوق های رای خواهیم رفت.

وی در پایان با سردادن شعار 'دوباره سلام بر آزادی، بر اسلام، سلام بر اعتدال، سلام بر اصلاحات، سلام بر اصولگرایان معتدل'، از مردم برای حضور در انتخابات 29 اردیبهشت دعوت کرد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24