Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بیش از ١٠٠ استاد داشنگاه صنعتی شریف در بیانیه‌ ای از حسن روحانی در انتخابات ٢٩ اردیبهشت حمایت کردند...

حمایت بیش از ۱۰۰ استاد دانشگاه صنعتی شریف از روحانی

بورس24 : بیش از 100 استاد داشنگاه صنعتی شریف در بیانیه‌ ای از حسن روحانی در انتخابات 29 اردیبهشت حمایت کردند. 

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، در این بیانیه آمده است: 

کشور ما در آستانه یک انتخاب تاریخی قرار گرفته است، انتخابی که بین دو یا چند نامزد ریاست جمهوری نیست بلکه بین دو راه کاملا متفاوت برای آینده کشور است و هر کدام از این دو راه که برگزیده شود، به احتمال زیاد بازگشتی از آن در آینده نزدیک متصور نیست و به همین جهت سرنوشت نسل ما و فرزندان ما را رقم خواهد زد.

انتخاب ما تعیین خواهد کرد که آیا کشور ما راه اعتدال، ثبات، امنیت و توسعه پایدار را طی خواهد کرد یا به عقب بازخواهد گشت و به تکرار اشتباهات گذشته در خواهد غلتید.

منطقه ما اکنون در گیر تنش ها و مستعد درگیری های بسیار خطرناک و زیانبار است. دور نگاه داشتن ایران از این تنش ها نیازمند ادامه راه اعتدال، عقلانیت و گفتگوی سازنده با جامعه جهانی است.

در چند سال اخیر، گام های بسیاری توسط دولت تدبیر و امید برای توسعه همه جانبه کشور برداشته شده است. ما نیک می دانیم که بخشی از انتظارات و امیدهای مردم در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هنوز برآورده نشده است. اما این را هم به خوبی می دانیم که برآورده کردن این انتظارات با وعده های فریبنده امکان پذیر نیست.

سرانجام این وعده ها چیزی جز تورم فزاینده و کاهش بیشتر ارزش پول ملی و نهایتا افزایش فاصله طبقاتی آنچنان که در گذشته شاهد آن بوده ایم، نیست. برای دستیابی به بهروزی بیشتر کشور، نیاز به صبر و ادامه همین مسیر اعتدال و توسعه است و راه حل های خلق الساعه و فریبنده نتیجه ای جز اتلاف سرمایه های کشور و پشیمانی ندارد، آنچنان که در تجربه دولت های گذشته دیدیم.

ما امضا کنندگان این بیانیه، گروهی از استادان دانشگاه صنعتی شریف، به عنوان کسانی که افتخار همنشینی با نسل جوان و پرانرژی این کشور را داریم نیک می دانیم که کشور ما از مجموعه عظیمی از توانمندی ها بخصوص نیروی انسانی جوان، توانا و مستعد برخوردار است. ماندن این خیل درخشان از استعدادها در داخل کشور و استفاده از آن برای ساختن یک آینده درخشان تر، نیازمند ادامه راه اعتدال و توسعه پایدار است و این قبل از هر چیز نیازمند مشارکت فعالانه ما شهروندان برای تعیین سرنوشت خود است. 

ما وظیفه اخلاقی و ملی خود می دانیم در کنار شما هموطنان مسئولیت خویش را برای ادامه این راه به انجام رسانیم. ما به همراه شما سعی خواهیم کرد با تشویق همه اطرافیان و دوستان برای کنار گذاشتن قهر با انتخابات، برای کنار گذاشتن بی تفاوتی و برای همراهی در ساختن ایرانی آباد برای همه ایرانیان بکوشیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24