Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

​شرکت تجهیزاتی کیسون در یک پروژه‌ عظیم نفتی در کشور عراق تائید صلاحیت شد.

تائید صلاحیت کیسون برای حضور در یک پروژه عظیم نفتی

به گزارش بورس24 ، کانال رسمی شرکت کیسون در تلگرام طی یک اطلاعیه رسمی اعلام کرد: این شرکت پیمانکاری-تجهیزاتی در مرحله‌ی پیش‌ارزیابی که به منظور بررسی توانمندی‌های شرکت‌ها صورت می‌گیرد، برای حضور در یک پروژه‌ی عظیم نفتی در کشور عراق، از سوی وزارت نفت آن کشور واجد صلاحیت و شرایط شناخته شده است.در این راستا تعدادی از شرکت‌های معتبر و نامدار جهانی که در زمینه نفت و گاز فعالیت می‌کنند، جهت همکاری با کیسون در این پروژه ابراز علاقه کرده‌اند.

گمانه زنی های اولیه حاکی از آن است که کمپانی چند ملیتی بریتیش پترولیوم در این پروژه مهم نفتی با کیسون مشارکت و همکاری خواهد کرد.بریتیش پترولیوم موسوم به بی‌پی شرکت نفت و گاز بریتانیایی و چندملیتی است که دفتر مرکزی آن، در شهر لندن قرار دارد. بی پی در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان چهارمین شرکت جهان بر پایه میزان درآمد و سومین تأمین‌کننده بزرگ انرژی در جهان، شناخته شد. شرکت بی‌پی به همراه شرکت‌های رویال داچ شل، شورون، اکسون نموبیل و توتال، پنج شرکت بزرگ نفتی جهان به شمار می‌آیند، که تحت عنوان "سوپرمیجر" طبقه‌بندی می‌شوند.

گفتنی است،کیسون که به غول پیمانکاری ایران معروف است همزمان با ایران در پروژه های بزرگ بین المللی حضور پیدا کرده است.

محمد رضا انصاری رئیس هیات مدیره کیسون پیش از این از تشکیل کنسرسیومی از شرکت های ایرانی با سهم 50 درصدی کیسون برای اجرای پروژه عظیم 8 تا10 میلیارد دلاری در کشور الجزایر سخن گفته بود که در گام اول ساخت 11,000 واحد مسکونی در این کشور را شامل می شود، این پروژه از پروژه های مهمی است که در صورت اجرایی شدن می تواند بزرگترین پروژه فرامرزی خدمات فنی و مهندسی لقب بگیرد.

او به راه افتادن پروژه های متوقف العماریه عراق و ساختمان اداری نخست وزیری عراق به مبلغ بیش از یک میلیارد دلار و اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری با ایتالیا برای ساخت خط راه آهن به ارزش 2.8 میلیارد دلار را از دیگر فعالیت های با اهمیت کیسون در صادرات خدمات فنی و مهندسی عنوان کرده بود.

کیسون پروژه های بزرگی را هم در ونزوئلا و بلاروس به سرانجام رسانده است.

چندی پیش هم شورای عالی صادرات در مصوبات مهمی چالش های صادرات خدمات فنی و مهندسی را برای شرکت هایی همچون کیسون مرتفع کرده بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24